Το Σωματείο Εθελοντών Πυροσβεστών Ν. Αχαΐας, μέσα από ανακοίνωση του γνωστοποιεί την συμμετοχή των μελών του σε δράσεις προσφοράς με μοναδική βλέψη, την προστασία της ανθρώπινης ζωής.
Αναλυτικά η ανακοίνωση του Σωματείου:
▫️Με ιδιαίτερη χαρά συμμετείχαμε στη σημερινή τελετή, όπου πραγματοποιήθηκαν σημαντικές δράσεις που ενισχύουν το έργο της προνοσοκομειακής φροντίδας και της εκπαίδευσης των πολιτών.
▫️Το Σωματείο Εθελοντών Πυροσβεστών Νομού Αχαΐας προχώρησε στη δωρεά ενός εκπαιδευτικού γιλέκου αντιμετώπισης πνιγμονής προς το Τμήμα Εκπαίδευσης Πολιτών, συμβάλλοντας ουσιαστικά στην αναβάθμιση της εκπαίδευσης στις πρώτες βοήθειες και στη διάσωση ζωών.
▫️Παράλληλα, παραδόθηκε στο ΕΚΑΒ, ως δωρεά από ευαισθητοποιημένο πολίτη, ένα υπερσύγχρονο ασθενοφόρο, μια πολύτιμη προσθήκη που θα ενισχύσει το επιχειρησιακό έργο των διασωστών.
▫️Ιδιαίτερη τιμή αποτέλεσε για εμάς η τιμητική διάκριση που λάβαμε από τον Πρόεδρο του ΕΚΑΒ, αναγνώριση που μας γεμίζει ευθύνη και δύναμη να συνεχίσουμε με την ίδια αφοσίωση.
▫️Θα συνεχίσουμε να στεκόμαστε έμπρακτα δίπλα στο ΕΚΑΒ, στηρίζοντας κάθε προσπάθεια που προάγει την εκπαίδευση, την εθελοντική προσφορά και την προστασία της ανθρώπινης ζωής.

















