Αστυνομικός της ομάδας ΔΙΑΣ τραυματίστηκε και χρειάστηκε να μεταφερθεί στο νοσοκομείο μετά από επίθεση που δέχθηκε από ρομά στην περιοχή των Προσφυγικών, στην Πάτρα.
Σύμφωνα με πληροφορίες του PatraPress.gr, όλα ξεκίνησαν όταν το κέντρο της Άμεσης Δράσης «100», την Πέμπτη 26/06/2026, έλαβε σήμα για σοβαρό επεισόδιο μεταξύ ατόμων ρομά στην περιοχή.
Με την άφιξη των αστυνομικών στο σημείο, η κατάσταση «ξέφυγε» όταν ένστολοι επιχείρησαν να ακινητοποιήσουν γυναίκα που βρισκόταν εκτός εαυτού. Η γυναίκα ωστόσο δεν δίστασε να επιτεθεί στον αστυνομικό χρησιμοποιώντας ως «όπλο» κουτί κονσέρβας! και να τον τραυματίσει στο χέρι.
«Η κατάσταση έχει ξεφύγει, με το που αποχωρεί η Αστυνομία αρχίζουν πάλι τα ίδια», ανέφεραν στο Patrapress.gr, κάτοικοι των Προσφυγικών.
Ο μοτοσικλετιστής της ομάδας ΔΙΑΣ, διεκομίσθη στο νοσοκομείο για την παροχή πρώτων βοηθειών του χορηγήθηκε αντιτετανικός ορός και αποχώρησε καθώς, όπως διαπιστώθηκε δεν υπήρχε κίνδυνος για την υγεία.

«Για άλλη μια φορά αποδεικνύεται ότι το επάγγελμα του Αστυνομικού είναι επικίνδυνο, ένα απλό συμβάν, μπορεί να φέρει ένα ασχημο αποτέλεσμα όπως χθες με τον τραυματισμό του συναδέλφου στα Προσφυγικά» δήλωσε στο Patrapress.gr, ο πρόεδρος της Ενωσης Αστυνομικών Υπαλλήλων Αχαΐας, Γιώργος Αγγελόπουλος. Και προσέθεσε «Το τελευταίο χρονικό διάστημα έχουμε παρατηρήσει ότι έχουν αυξηθεί τα περιστατικά επιθέσεων κατά ενστόλων. Εμείς ως Ενωση θα είμαστε δίπλα τους για οτί χρειαστεί όπως και το νομικό μας τμήμα».


