Μια άλλη Ελλάδα με ένα εκπληκτικό πρόσωπο ανθρωπιάς , που σου αφήνει ελπίδες να πιστεύεις ότι όλα δεν έχουν τελειώσει προσέφερε η κυρία Χαρά Αναγνωστοπουλου, ποιυ προσήλθε στην τελετή παράδοσης ασθενοφόρου στο ΕΚΑΒ Πάτρας.
Πριν από αρκετά χρόνια έχασε τα παιδιά της σε δυστύχημα. Την μεγάλη αυτή απώλεια την έκανε κοινωνική προσφορά , αφού από το κομπόδεμα της στην ουσία από το υστέρημα της , δώρισε στο μια κινητή Μονάδα , που η αξία του ξεπερνάει τις 120.000 ευρώ
Παρουσία του Προέδρου του ΕΚΑΒ κ. Χαραλάμπους, της Διευθύντριας κ. Νατάσας Σολωμου και του αν. Περιφερειάρχη κ. Μπονάνου, πραγματοποιήθηκε η παράδοση ενός ασθενοφόρου, απαραίτητο στην Υγειονομική Περιφέρεια , ένα όχημα ελπίδας, που σίγουρα θα βοηθήσει στο να σωθούν ζωές στην δύσκολη ώρα.
Η μεγάλη αυτή ευεργεσία έχει ιδιαίτερη σημασία και για την αυθόρμητη πράξη , αλλά και το ότι γίνεται από έναν άνθρωπο της διπλανής πόρτας , που δεν θα έλεγες ότι έχει την μεγάλη οικονομική άνεση.





