Μια εικόνα που προκαλεί οργή, απογοήτευση και αποτυπώνει το μέγεθος της κοινωνικής ανευθυνότητας ορισμένων πολιτών φέρνει στο φως της δημοσιότητας το PatraPress.gr.
Το πρόβλημα εντοπίζεται συγκεκριμένα στην οδό Στροφάδων στην Εγλυκάδα, σε μια γειτονιά που φιλοξενεί σχολικά συγκροτήματα. Όπως καταγγέλλουν αγανακτισμένοι περίοικοι, οι γνωστοί-άγνωστοι «βρωμιάρηδες» της Πάτρας φάνηκε να περιμένουν εσκεμμένα να ολοκληρωθεί η σχολική χρονιά και να κλείσουν τα σχολεία για το καλοκαίρι, ώστε να δράσουν ανενόχλητοι υπό το καθεστώς της καλοκαιρινής ερημιάς.


Μόλις απομακρύνθηκαν οι μαθητές, οι δάσκαλοι και οι γονείς, το σημείο μετατράπηκε μέσα σε ελάχιστα εικοσιτετράωρα σε μια άτυπη και άκρως επικίνδυνη εστία μόλυνσης.
Το πλέον εξοργιστικό και πρωτοφανές στοιχείο της συγκεκριμένης περίπτωσης δεν είναι απλώς η εγκατάλειψη των απορριμμάτων στον δρόμο, αλλά ο αδιανόητος τρόπος με τον οποίο αυτή γίνεται. Το πιο «ωραίο» –και συνάμα τραγικό– της υπόθεσης είναι ότι ενώ ακριβώς δίπλα υπάρχουν διαθέσιμοι και άδειοι κάδοι, οι ασυνείδητοι «κύριοι» προτίμησαν να πετάξουν τις σακούλες με τα σκουπίδια πάνω στα κλαδιά των δέντρων και των θάμνων!
Η εικόνα αυτή, πέρα από την απόλυτη αισθητική αθλιότητα, αποτελεί μια υγειονομική βόμβα για τη γειτονιά λόγω των υψηλών καλοκαιρινών θερμοκρασιών, ενώ εγκυμονεί σοβαρούς κινδύνους για την πρόκληση πυρκαγιάς, καθώς τα σκουπίδια μπλέκονται με ξηρή φυτική ύλη στην καρδιά της αντιπυρικής περιόδου.
Οι κάτοικοι ζητούν την άμεση επέμβαση των υπηρεσιών καθαριότητας του Δήμου Πατρέων για τον καθαρισμό του σημείου και την παραδειγματική τιμωρία των παραβατών.




