Από τη Γραμματεία της Νομαρχιακής Κοινότητας Αχαΐας της ΝΙΚΗΣ, γνωστοποιείται η συνάντηση με θέμα την υγεία, που πραγματοποιήθηκε στα γραφεία του κόμματος, στην Πάτρα, χθες, Σάββατο 27/6/2026.
Αναλυτικά η ανακοίνωση:
Η παροχή αξιοπρεπών παροχών Υγείας στους Έλληνες πολίτες θα έπρεπε να είναι αυτονόητη υποχρέωση της Πολιτείας.
Οι παθογένειες του ΕΣΥ και η αδυναμία πρόσβασης των ασθενών σε ευρωπαϊκού επιπέδου ιατρικές υπηρεσίες αποτέλεσε το κύριο θέμα της χτεσινής συνάντησης Υγείας στα Γραφεία της ΝΙΚΗΣ στην Πάτρα.
Με πρωτοβουλία της Νομαρχιακής Κοινότητας Αχαΐας και του Μέλους της Κεντρικής Θεματικής Ομάδας Υγείας του Κινήματος, Φώτη Ηλιόπουλου, οργανώθηκε μια υπερκομματική συνάντηση, με απώτερο σκοπό τη συζήτηση προβλημάτων και την κατάθεση προτάσεων.
Ο υπεύθυνος της Θ.Ο. Υγείας της ΝΙΚΗΣ, κ. Ανδρέας Ξάνθης, ανέλυσε συνοπτικά τη δραματική κατάσταση του Εθνικού Συστήματος Υγείας καθώς και τις κυριότερες θέσεις της ΝΙΚΗΣ, σε ένα ακροατήριο Υγειονομικών αλλά και ενεργών πολιτών, που προσήλθαν να καταθέσουν τη δική τους εμπειρία και συμμετείχαν με έκδηλη την αγωνία για την κατάσταση της Υγείας στη χώρα μας.
Για εμάς στη ΝΙΚΗ η Υγεία δεν έχει κομματική απόχρωση και ο κάθε ασθενής δεν νοσηλεύεται ανάλογα με τα κομματικά του διαπιστευτήρια. Η χτεσινή συνάντηση ήταν μια εξαιρετική ευκαιρία να επιβεβαιώσουμε αυτή την αλήθεια και να κινηθούμε δημιουργικά με προτάσεις για το καλό της Κοινωνίας. Ευχαριστούμε τους συντελεστές και όλους τους συμμετέχοντες που μας τίμησαν με την παρουσία τους.





