Έντονη ήταν η δραστηριότητα των αστυνομικών αρχών στην Πάτρα το τελευταίο εικοσιτετράωρο, με στελέχη της Τροχαίας να προχωρούν στη σύλληψη δυο οδηγών.
Οδηγούσε μοτοσικλέτα ενώ του είχε αφαιρεθεί το δίπλωμα
Το πρώτο περιστατικό σημειώθηκε σήμερα τα ξημερώματα Σάββατο 27/06/2026, όταν αστυνομικοί της Ομάδας Ελέγχου και Πρόληψης Τροχαίων Ατυχημάτων (ΟΕΠΤΑ) του Τμήματος Τροχαίας Πατρών ακινητοποίησαν για έλεγχο έναν άνδρα.
Όπως διαπιστώθηκε από τον έλεγχο των εγγράφων του, οδηγούσε μοτοσικλέτα στερούμενος άδειας ικανότητας οδήγησης. Μάλιστα, το δίπλωμά του είχε αφαιρεθεί σε προγενέστερο χρόνο λόγω σοβαρών τροχονομικών παραβάσεων. Ο οδηγός συνελήφθη επί τόπου.
Προκάλεσε τροχαίο υπό την επήρεια αλκοόλ
Λίγες ώρες νωρίτερα, το βράδυ της Παρασκευής 26/06/2026, ένας αλλοδαπός προκάλεσε την κινητοποίηση των αρχών μετά από εμπλοκή του σε τροχαίο ατύχημα.
Το ατύχημα, ευτυχώς, περιορίστηκε μόνο σε υλικές ζημιές. Ωστόσο, όταν οι αστυνομικοί του Τμήματος Τροχαίας Πατρών έφτασαν στο σημείο και υπέβαλαν τον οδηγό του αυτοκινήτου σε αλκοτέστ, διαπιστώθηκε ότι βρισκόταν σε κατάσταση μέθης, με αποτέλεσμα να οδηγηθεί αμέσως στο αυτόφωρο.


