Ο αντιπειφερειάχρης Φωκίων Ζαΐμης υποδέχθηκε τους νέους Ραδιοερασιτέχνες της Αχαΐας και τους παρέδωσε τα διπλώματά τους, συγχαίροντάς τους για την επιτυχία τους.
Οι Ραδιοερασιτέχνες αποτελούν ένα πολύτιμο κομμάτι του εθελοντισμού και της Πολιτικής Προστασίας, καθώς με τις γνώσεις και την ετοιμότητά τους μπορούν να συμβάλουν ουσιαστικά στην αντιμετώπιση έκτακτων αναγκών και φυσικών καταστροφών.
«Εύχομαι σε όλους καλή δύναμη, δημιουργικότητα και πάντα με διάθεση προσφοράς προς την κοινωνία. Συγχαρητήρια για την προσπάθεια και την επιτυχία σας» είπε.


