Η εικόνα στα Ψηλαλώνια στην Πάτρα, μόνο τον Τουρισμό δεν προάγουν, αφού σήμερα αν κάποιοι επισκέπτες βρεθούν στην πλατεία θα δουν χαλασμένα, εδώ και καιρό, συντριβάνια με 30 πόντους νερό γλίτσα και σκουπίδια και τα κουνούπια να κάνουν «παρέλαση», όπως και μόλυνση.
Περίοικοι, αλλά και θαμώνες, κατηγορούν την δημοτική αρχή πως «είναι ό,τι χειρότερο πέρασε για την Πάτρα και την έκανε μιζερουπουλη, βρώμικη, χωρίς κανόνες και ατιμωρησία».




