...
Popular Now
Τι ισχύει για τις φορολογικές δηλώσεις των 18χρονων – Οι εξαιρέσεις και οι παγίδες των τεκμηρίων

Τι ισχύει για τις φορολογικές δηλώσεις των 18χρονων – Οι εξαιρέσεις και οι παγίδες των τεκμηρίων

Καλάβρυτα: Συμπλοκή ανηλίκων σε δομή – Επιτέθηκαν και σε εργαζόμενη ΦΩΤΟ

Καλάβρυτα: Συμπλοκή ανηλίκων σε δομή – Επιτέθηκαν και σε εργαζόμενη ΦΩΤΟ

Eπιβεβαίωση του Patrapress.gr-Αχαΐα: Σκανδάμης για τις εκλογές με αιχμές κατά ΠΑΣΟΚ για ΝΔ- «Δεν θα είμαι υποψήφιος βουλευτής του»

Eπιβεβαίωση του Patrapress.gr-Αχαΐα: Σκανδάμης για τις εκλογές με αιχμές κατά ΠΑΣΟΚ για ΝΔ- «Δεν θα είμαι υποψήφιος βουλευτής του»

"Μονιμοποίηση εργαζομένων"

“Μονιμοποίηση εργαζομένων”

Η πρόταση του κ. Αλεξόπουλου  έγινε αποδεκτή και ενσωματώθηκε στο τελικό ψήφισμα της ΚΕΔΕ

Την επιτακτική ανάγκη κατάργησης του νόμου Βορίδη που έχει οδηγήσει σε αδιέξοδο εκατοντάδες εργαζόμενους στους Δήμους όλης της χώρας επεσήμανε στην τελευταία συνεδρίαση του Δ.Σ. της ΚΕΔΕ, ο Δήμαρχος Δυτικής Αχαΐας, Γρηγόρης Αλεξόπουλος.

Ο κ. Αλεξόπουλος στο πλαίσιο της συζήτησης για τη στελέχωση και τη βιωσιμότητα των κοινωνικοπρονοιακών δομών και την ανάγκη διατήρησης του έμπειρου ανθρώπινου δυναμικού ως καθοριστικός παράγοντας για τη συνέχεια και την ποιότητα των υπηρεσιών, ως μέλος  της παράταξης «Αυτοδιοίκηση Τώρα», εισηγήθηκε την κατάργηση του νόμου Βορίδη, ο οποίος υποχρεώνει τους  Δήμους να ασκήσουν έφεση σε πρωτόδικες αποφάσεις που έχουν δικαιώσει τους εργαζόμενους. Μάλιστα,  ο Δήμαρχος, συνεπής και στη δέσμευσή του απέναντι στους συμβασιούχους του Δήμου, ζήτησε να υπάρξει νομοθετική ρύθμιση, αντίστοιχη αυτής που εφαρμόστηκε για τη μονιμοποίηση των εργαζομένων στο «Βοήθει στο Σπίτι», ώστε να δικαιωθεί και το προσωπικό  των κοινωνικοπρονοιακών δομών.

Η πρόταση του κ. Αλεξόπουλου  έγινε αποδεκτή και ενσωματώθηκε στο τελικό ψήφισμα της ΚΕΔΕ, επιβεβαιώνοντας τη βούληση της Αυτοδιοίκησης να στηρίξει έμπρακτα τους εργαζόμενους.

Ακολουθήστε μας στις προτιμώμενες πηγές της Google:

Follow us on Google