Οι εικόνες εγκατάλειψης, που καταγράφονται στο προάστιο του Καστελλόκαμπου στην Πάτρα προκαλούν την οργή και την εύλογη ανησυχία των κατοίκων, οι οποίοι νιώθουν απροστάτευτοι απέναντι στα ακραία καιρικά φαινόμενα της εποχής.
Παρά τις συνεχείς προειδοποιήσεις της Πολιτικής Προστασίας, η εικόνα που παρουσιάζουν κοινόχρηστοι χώροι, οικόπεδα και πεζοδρόμια στον Καστελλόκαμπο είναι αυτή της πλήρους και αδικαιολόγητης εγκατάλειψης.
Ξερά χόρτα που έχουν να κοπούν μήνες, στοιβαγμένα κλαδιά και διάσπαρτα απορρίμματα συνθέτουν ένα σκηνικό «ωρολογιακής βόμβας», έτοιμης να εκραγεί με την πρώτη σπίθα.
Οι κάτοικοι της περιοχής απευθύνουν δραματική έκκληση προς τη δημοτική αρχή και τις αρμόδιες υπηρεσίες καθαρισμού και πρασίνου, ζητώντας το αυτονόητο: την άμεση παρέμβασή τους.
«Κάντε τη δουλειά σας τώρα , πριν να είναι αργά, κύριοι αρμόδιοι», τονίζουν χαρακτηριστικά στο μήνυμά τους, στέλνοντας σαφές τελεσίγραφο προς κάθε κατεύθυνση και αναμένοντας τα άμεσα αντανακλαστικά του Δήμου Πατρέων, προτού η αδιαφορία οδηγήσει σε ανεπανόρθωτες και καταστροφικές συνέπειες.



