Μία συγκινητική ανάρτηση έκανε η Δέσποινα Μοιραράκη για τα τέσσερα χρόνια που συμπληρώθηκαν από την ημέρα που ο Γιάννης Κοντούλης έφυγε από τη ζωή, χάνοντας τη μάχη του με τον καρκίνο.
Η επιχειρηματίας και παρουσιάστρια ανέβασε την Τετάρτη 24 Ιουνίου μία φωτογραφία του συζύγου της στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram και εξέφρασε δημόσια την αγάπη της για εκείνον, ευγνωμονώντας τον παράλληλα για όσα έζησε στο πλευρό του.
Στη λεζάντα της ανάρτησής της η Δέσποινα Μοιραράκη έγραψε χαρακτηριστικά: «24/6/2022 Η Άγκυρα ξέσυρε. Αείμνηστε Ναύαρχε… Θα σε αγαπώ και θα σε τιμώ για πάντα στη ζωή μου. Συνέχισε να με προστατεύεις κ να με καθοδηγείς…. Σε ευχαριστώ για όσα έζησα μαζί σου».


