Η Αντιδήμαρχος Πολεοδομικού – Κυκλοφοριακού Σχεδιασμού, Δόμησης και Δημοτικών Ενοτήτων Μεσσάτιδας, Παραλίας και Βραχνεΐκων, Αναστασία Τογιοπούλου, παραβρέθηκε την Παρασκευή εκπροσωπώντας την Δημοτική Αρχή, στην εκδήλωση του Πολιτιστικού και Εξωραϊστικού Συλλόγου Παραλίας «Η Αναγέννηση», η οποία ήταν αφιερωμένη στα 60 χρόνια του Συλλόγου και στους ιδρυτές του, που κάποιοι από αυτούς σήμερα, δεν είναι στην ζωή.
Η Αντιδήμαρχος, σε σύντομο χαιρετισμό της, συνεχάρη την σημερινή διοίκηση του Συλλόγου για την ιδέα που είχε να τιμηθούν οι ιδρυτές του Συλλόγου και παράλληλα τόνισε τον σημαντικό ρόλο που παίζουν σε μια κοινωνία οι τοπικοί Σύλλογοι. Όχι μόνο για το ότι είναι πόλος έλξης και διοργάνωσης πολιτιστικών και άλλων δράσεων, αλλά και για την σύσφιξη των σχέσεων των κατοίκων, την ανάδειξη των ζητημάτων που απασχολούν την περιοχή και την διεκδίκηση λύσεων σε προβλήματα των περιοχών που εκπροσωπούν.
Στην εκδήλωση ήταν επίσης παρόντες ο Πρόεδρος της Κοινότητας Παραλίας Παναγιώτης Ζωγράφος και ο Πρόεδρος και η Αντιπρόεδρος της Κοινότητας Ροϊτίκων Αργύρης Φιλιππόπουλος και Μαρία Ανδρικοπούλου.




