Σειρά κρίσιμων ζητημάτων που απασχολούν την περιοχή της Αιγιάλειας βρέθηκαν στο επίκεντρο της συνάντησης εργασίας που είχε ο Αντιπεριφερειάρχης Αχαΐας, Φωκίων Ζαΐμης, με τον Αντιδήμαρχο Ανατολικής Αιγιάλειας, Ανδρέα Οικονόμου
Η συζήτηση διεξήχθη σε εξαιρετικό κλίμα, με κοινό στόχο τον συντονισμό δράσεων για την αναβάθμιση της ποιότητας ζωής των κατοίκων.
Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στα προγραμματισμένα αλλά και στα υπό εξέλιξη έργα υποδομής, τα οποία θεωρούνται ζωτικής σημασίας για την ανάπτυξη της περιοχής.
Ψηλά στην ατζέντα βρέθηκε το ζήτημα της αγροτικής οδοποιίας. Δεδομένου ότι η Αιγιάλεια είναι μια κατεξοχήν αγροτική περιοχή με πλούσια παραγωγή, η βελτίωση και η συντήρηση του οδικού δικτύου που οδηγεί στις καλλιέργειες αποτελεί πάγιο αίτημα των αγροτών, προκειμένου να διασφαλιστεί η ασφαλής και απρόσκοπτη πρόσβαση στα κτήματά τους.
Παράλληλα, οι κ.κ. Ζαΐμης και Οικονόμου εξέτασαν αναλυτικά τα ειδικότερα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι κάτοικοι στις Τοπικές Κοινότητες της Ανατολικής Αιγιάλειας.
Όπως τονίστηκε, η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας σε συνεργασία με την τοπική αυτοδιοίκηση πρώτου βαθμού επιδιώκει να βρίσκεται σε διαρκή επαφή με τις κοινωνίες των χωριών, ώστε οι παρεμβάσεις να είναι άμεσες, στοχευμένες και αποτελεσματικές, βελτιώνοντας την καθημερινότητα των πολιτών σε κάθε γωνιά του νομού.


