Στις πλαγιές του Ερύμανθου, στη γενέτειρα του Γέρου της Δημοκρατίας, το Καλέντζι Αχαΐας, τριάντα χρόνια από τον θάνατο του Ανδρέα Παπανδρέου, το ΠΑΣΟΚ τίμησε τον ιδρυτή και ιστορικό ηγέτη του.
Η εκδήλωση ξεκίνησε με χαιρετισμούς από τον Θεόδωρο Μπαρή, δήμαρχο Ερυμάνθου και τον Γιώργο Πετρόπουλο, πρώην πρόεδρο Κοινότητας Καλεντζίου.






Ο Νίκος Ανδρουλάκης μιλώντας για τον ιδρυτή του ΠΑΣΟΚ θυμήθηκε ιστορικές στιγμές: την Αντίσταση, το 1-1-4, την αποστασία, τη χούντα και στάθηκε ιδιαίτερα σε όλες τις μεγάλες αλλαγές που έφερε η διακυβέρνηση της χώρας έχοντας στο τιμόνι τον Ανδρέα Παπανδρέου.
«Ο Ανδρέας εξακολουθεί να εμπνέει. Όχι μόνο όσους βίωσαν το μεγάλο και ριζοσπαστικό του έργο αλλά και νέους ανθρώπους που δεν είχαν την ευκαιρία να τον γνωρίσουν. Γιατί οι μεγάλοι ηγέτες δεν ανήκουν μόνο στην εποχή τους. Η παρακαταθήκη τους είναι διαχρονική και φωτίζει τις ανάγκες, τις αναζητήσεις και τους αγώνες κάθε γενιάς. Γι’αυτό ο Ανδρέας είναι ακόμη παρών», ανέφερε.
Όπως είπε, ο ιδρυτής του ΠΑΣΟΚ «ένωσε και τους παλιούς, ένωσε και τους νέους. Ένωσε και την πόλη, ένωσε και την περιφέρεια. Ένωσε τους εργαζομένους, τους αγρότες, τους νέους ανθρώπους. Κι έτσι δεν δημιούργησε το ΠΑΣΟΚ ως ένα απλό κόμμα. Δημιούργησε μια συντριπτικά μεγάλη κοινωνική και πολιτική συμμαχία. Αυτό το ορμητική ρεύμα βρήκε την πρώτη του έκφραση στο ΠΑΚ που αγωνίστηκε απέναντι στην ξενοκίνητη Χούντα. 



Μεγάλο μέρος της συζήτησης κινήθηκε γύρω από την παρακαταθήκη του ιστορικού ηγέτη του ΠΑΣΟΚ, ενώ και οι δύο μίλησαν για προσωπικές στιγμές που είχαν μαζί του. 













