Η Παγκαλαβρυτινή Ένωση , όπως επί 90 συναπτά έτη, διοργάνωσε πανηγυρικό εορτασμό της Εθνικής Επετείου της 25ης Μαρτίου 1821, στην Αθήνα.
































Ο εορτασμός αυτός τιμά και αναδεικνύει το πνεύμα της Εθνεγερσίας για την ανάκτηση της Ελευθερίας του γένους από τον Οθωμανικό ζυγό, αναδεικνύοντας ειδικότερα τη συμβολή των Ηρώων Αγωνιστών πρωτεργατών του Ιερού απελευθερωτικού Αγώνα.






«Με ιδιαίτερη τιμή και υπερηφάνεια κατέθεσα στεφάνι στο μνημείο του Άγνωστου Στρατιώτη, εκπροσωπώντας την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας, αποτίοντας φόρο τιμής στους ήρωες του Αγώνα και διατηρώντας ζωντανή τη μνήμη και τις αξίες της Ελευθερίας», δήλωσε ο Αντιπεριφερειάρχης Αχαΐας Φωκίων Ζαϊμης.






