Στο χειρουργείο εισήχθη η Μαρέβα Γκραμπόφσκι – Μητσοτάκη.
Η σύζυγος του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη, υπεβλήθη σε χειρουργική επέμβαση για ειλεό.
Σύμφωνα με ιατρικό ανακοινωθέν «Η κα Μαρέβα Γκραμπόφσκι-Μητσοτάκη , εισήχθη στις 17 /4 / 2026, στο Νοσοκομείο ΓΝΑ “Ο ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ”, με έντονο κοιλιακό άλγος.
Υπεβλήθη με επιτυχία σε λαπαροτομία, για την αντιμετώπιση αποφρακτικού ειλεού λόγω συμφύσεων και επέστρεψε σε άριστη κατάσταση στο θάλαμό».
Υπενθυμίζεται χθες Παρασκευή 18/04/2026, η σύζυγος του πρωθυπουργού ένιωσε αδιαθεσία ενώ κινούνταν οδικώς στην Εθνική Οδό και επισκέφθηκε θεραπευτήριο στη Λάρισα


