Από τον περασμένο Σεπτέμβριο η Συντονιστική Επιτροπή Ξερόλακας ζητά επανειλημμένα συνάντηση με τον κ. Αλεξόπουλο και τον ΣΥΔΙΣΑ, χωρίς καμία ουσιαστική ανταπόκριση. Υποσχέσεις δόθηκαν, αλλά ποτέ δεν τηρήθηκαν. Την ίδια ώρα προχωρούν κρίσιμες αποφάσεις για την Ξερόλακκα, χωρίς καμία ενημέρωση των κατοίκων.
Θεωρούμε ότι ο κ. Αλεξόπουλος, ο ΣΥΔΙΣΑ και ο Δήμος Πατρέων φέρουν σοβαρή πολιτική και διοικητική ευθύνη για τη σημερινή απαράδεκτη κατάσταση στη λειτουργία της Ξερόλακας. Οι κάτοικοι ζουν καθημερινά με την αγωνία για την ποιότητα ζωής τους και τις πιθανές επιπτώσεις στην υγεία τους, ενώ οι αρμόδιοι επιλέγουν τη σιωπή.
Περιμένουμε από τον κ. Αλεξόπουλο να ορίσει άμεσα συνάντηση με τους κατοίκους, τη Συντονιστική Επιτροπή Ξερόλακας και τους προέδρους των τοπικών συλλόγων, ώστε να υπάρξει πλήρης ενημέρωση για όσα σχεδιάζονται και αποφασίζονται για την περιοχή μας.
Οι κάτοικοι δεν ζητούν χάρη. Απαιτούν σεβασμό, διαφάνεια και ενημέρωση. Η υγεία μας δεν μπορεί να μπαίνει σε δεύτερη μοίρα.
Πάτρα: Βολές κατά Αλεξόπουλου για τον ΧΥΤΑ Ξερόλακκας, από κατοίκους
Ανακοίνωση της Συντονιστικής Επιτροπής


