...
Popular Now
Συνάντηση Νίκος Δελεγκός

Πάτρα: Στον διευθυντή Εκπαίδευσης δάσκαλοι και νηπιαγωγοί με «βαρύ» φάκελο αιτημάτων

«Η προσπάθεια δεν μετριέται μόνο με αριθμούς»

«Η προσπάθεια δεν μετριέται μόνο με αριθμούς»

Επιτυχίες για αθλητές του Ποδηλατικού Πάτρας στο Ορος Μόρβης ΦΩΤΟ

Επιτυχίες για αθλητές του Ποδηλατικού Πάτρας στο Ορος Μόρβης ΦΩΤΟ

Συνάντηση Νίκος Δελεγκός

Πάτρα: Στον διευθυντή Εκπαίδευσης δάσκαλοι και νηπιαγωγοί με «βαρύ» φάκελο αιτημάτων

Παροχή κινήτρων στους νέους εκπαιδευτικούς,

Ένα oλοκληρωμένο πλαίσιο αιτημάτων προς την πολιτική ηγεσία της εκπαίδευσης κατέθεσε τη Δευτέρα 22 Ιουνίου, ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Αιγιαλείας, με επίσκεψη του προεδρείου του στον Περιφερειακό Διευθυντή Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Ελλάδας Νίκο Δελέγκο.

Αν και από πλευράς υπουργείου δεν προβλέπεται μείωση του αριθμού μαθητών ανά τάξη, κατά τη συνάντηση δόθηκαν διαβεβαιώσεις ότι θα γίνει το καλύτερο δυνατό για τη λειτουργία των σχολείων.

΄΄Σκοπός της επίσκεψής μας στον Περιφερειακό Διευθυντή ήταν η άσκηση πίεσης ώστε να υπάρχει σταθερότητα και ασφάλεια στους συναδέλφους εκπαιδευτικούς μετά και τη μείωση του πληθυσμού μαθητών στα σχολεία μας. Επίσης, αυτό που ζητήσαμε επισταμένα είναι η δημιουργία ΚΕΔΑΣΥ Αιγιάλειας και Καλαβρύτων, χωρίς ο κ. Δελέγκος να αποκλείει τη σύστασή του. Ουσιαστικά, η συνομιλία μας κινήθηκε σε τρεις άξονες: Μείωση του αριθμού των μαθητών ανά τάξη, ασφάλεια των συναδέλφων που ενδεχομένως θα περισσέψουν εξαιτίας της μείωσης του μαθητικού πληθυσμού και δημιουργία ΚΕΔΑΣΥ στο Αίγιο΄΄, επισήμανε η πρόεδρος του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Αιγιαλείας, Αθηνά Σκανδάμη.

Αναλυτικά, τα θέματα που τέθηκαν στον Περιφερειακό Διευθυντή ήταν: Η μείωση του αριθμού μαθητών ανά τάξη σε αναλογία 1:18,καθώς η υπογεννητικότητα και οι δυσκολίες των μαθητών απαιτούν την αλλαγή αυτή. Ακόμη, η στελέχωση των σχολικών μονάδων με Ψυχολόγους και Κοινωνικούς Λειτουργούς με οργανική θέση, ώστε να αντιμετωπιστούν τα ολοένα και αυξανόμενα προβλήματα μαθητών και οικογενειών. Επιπλέον, η μείωση του διδακτικού ωραρίου των εκπαιδευτικών που εργάζονται σε όλα τα ολιγοθέσια νηπιαγωγεία και δημοτικά σχολεία, ανάλογα με τα χρόνια υπηρεσίας, ώστε να υπάρχει πραγματικά ενιαίο ωράριο για όλους (24 ώρες μέχρι 10 χρόνια υπηρεσίας, 23 ώρες από 10 μέχρι 15 χρόνια υπηρεσίας, 22 ώρες από 15 μέχρι 20 χρόνια υπηρεσίας, 21 ώρες πάνω από 20 χρόνια υπηρεσίας), με απώτερο στόχο την εξίσωσή του ωραρίου όλων ,με αυτό των εκπαιδευτικών της Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.

Τέθηκε ακόμη το ζήτημα μισθολογικής αναβάθμισης των εκπαιδευτικών, ώστε να πάψουν να αποτελούν τους ουραγούς της Ευρωπαϊκής Ένωσης, όσον αφορά στις απολαβές τους, καθώς και η επιστροφή του 13ου και 14ου μισθού ως μέσο οικονομικής ανάκαμψης των εκπαιδευτικών.

Επίσης, οι εκπρόσωποι του ΣΕΠΕ ζήτησαν στοχευμένη και επ’ αμοιβή επιμόρφωση εκπαιδευτικών, χωρίς να καταστρατηγείται το εργασιακό τους ωράριο, στήριξη της Ειδικής Αγωγής με έγκαιρη στελέχωση των Τμημάτων Ένταξης και τοποθέτηση εκπαιδευτικών Παράλληλης Στήριξης και αύξηση των δαπανών για την Παιδεία, επιχορηγήσεις στα σχολεία και επίλυση του κτηριακού ζητήματος των σχολικών μονάδων.

Τέλος, παροχή κινήτρων στους νέους εκπαιδευτικούς, ώστε να συνεχίσουν υπηρετούν στην εκπαίδευση με παροχή στέγης και χιλιομετρική αποζημίωση σε αναπληρωτές και ωρομίσθιους, στήριξη των διωκόμενων εκπαιδευτικών που συνεχίζουν την Απεργία/Αποχή από την Αξιολόγηση, επαναφορά της συνδικαλιστικής άδειας των εκπαιδευτικών, ώστε να ανακτήσουν την ομαδική παρουσία τους σε συνελεύσεις και διαδικασίες και να στραφούν εκ νέου στα σωματεία τους, διεκδίκηση Εκπαιδευτικού Δικαίου σε συνεργασία με ΕΛΜΕ και ΟΙΕΛΕ, προκειμένου να υπάρχει νομική κάλυψη και ασφάλεια στους εκπαιδευτικούς και μέριμνα για τους μη δυνάμενους εκπαιδευτικούς, ώστε να διατηρήσουν την αξιοπρέπεια τους και να συνεχίσουν προσφέρουν στο δημόσιο σχολείο

Ακολουθήστε μας στις προτιμώμενες πηγές της Google:

Follow us on Google