Το πέντε μηνών βρέφος που διαγνώστηκε με μηνιγγίτιδα παραμένει σε σταθερή κατάσταση νοσηλευόμενο στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας Παίδων του Πανεπιστημιακού Γενικού Νοσοκομείου Πατρών, στο Ρίο, ενώ οι γιατροί εξακολουθούν να παρακολουθούν στενά την εξέλιξη της υγείας του.
Σύμφωνα με γραπτή δήλωση του διευθυντή της ΜΕΘ Παίδων του Πανεπιστημιακού Γενικού Νοσοκομείου Πατρών, Ανδρέα Ηλιάδη, το βρέφος νοσηλεύεται σε θάλαμο απομόνωσης εξαιτίας επιθετικής μηνιγγιτιδοκοκκικής σηψαιμίας και μηνιγγίτιδας. Όπως αναφέρει, «έχει κερδίσει τη μάχη για τη ζωή», ενώ έχει προγραμματιστεί μαγνητική τομογραφία εγκεφάλου για περαιτέρω αξιολόγηση της κατάστασής του.
Παράλληλα, αναμένεται η ταυτοποίηση του οροτύπου από το κέντρο αναφοράς μηνιγγίτιδας στην Αθήνα, διαδικασία που θα βοηθήσει στον ακριβέστερο καθορισμό της θεραπείας. Το παιδί θα συνεχίσει να νοσηλεύεται στη μονάδα υπό συνεχή παρακολούθηση από εξειδικευμένο ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό.
Η διακομιδή πραγματοποιήθηκε τα ξημερώματα της Κυριακής από το Γενικό Νοσοκομείο Ζακύνθου, όταν η υγεία του επιδεινώθηκε ραγδαία. Η μεταφορά του στο Ρίο κρίθηκε αναγκαία, καθώς το νοσοκομείο διαθέτει την κατάλληλη υποδομή και τεχνογνωσία για την αντιμετώπιση τόσο σοβαρών περιστατικών.


