Η συγκέντρωση σωματείων, συλλόγων, συνδικάτων και μαθητών ξεκίνησε στις 10:30 το πρωί έξω από το Εργατικό Κέντρο Πάτρας, ενώ στη συνέχεια πραγματοποιήθηκε πορεία στους κεντρικούς δρόμους της πόλης.