Ημερίδα διοργάνωσε το Γεωτεχνικό Επιμελητήριο Πελοποννήσου και Δυτικής Στερεάς Ελλάδας, με το πολύ ενδιαφέρον θέμα: «Σχεδιάζοντας τις πόλεις του μέλλοντος. Ο ρόλος του Αστικού πρασίνου στην Πάτρας».
Οι διοργανωτές και οι εισηγητές έκαναν εμπεριστατωμένες τοποθετήσεις , σε ένα θέμα το οποίο είναι ζωτικής σημασίας για την πόλη της Πάτρας, εν μέσω της κλιματικής κρίσης.
Πάτρα: Ο ρόλος του αστικού πρασίνου στην πόλη, από τους Γεωτεχνικούς ΦΩΤΟ
Ημερίδα από τους Γεωτεχνικούς «Σχεδιάζοντας τις πόλεις του μέλλοντος»





