...
Popular Now
Δίπλα στους ανθρώπους της πρώτης γραμμής ο Ανδρέας Τσώκος ΦΩΤΟ

Δίπλα στους ανθρώπους της πρώτης γραμμής ο Ανδρέας Τσώκος ΦΩΤΟ

Ο Φωκίων Ζαΐμης στους θησαυρούς της Κρήνης, από τη Μυκηναϊκή Εποχή ΦΩΤΟ

Ο Φωκίων Ζαΐμης στους θησαυρούς της Κρήνης, από τη Μυκηναϊκή Εποχή ΦΩΤΟ

Το παιχνίδι Παλαιμάχων ποδοσφαιριστών Πάτρας και Μεσολογγίου ΦΩΤΟ

Το παιχνίδι Παλαιμάχων ποδοσφαιριστών Πάτρας και Μεσολογγίου ΦΩΤΟ

Πάτρα: Ο δήμος λύνει σοβαρά προβλήματα...με ταμπέλες ΦΩΤΟ

Πάτρα: Ο δήμος λύνει σοβαρά προβλήματα…με ταμπέλες ΦΩΤΟ

Εδώ η διοίκηση δεν μπαίνει στον κόπο να επισκευάσει – Πάει κατευθείαν στο τελικό στάδιο -Η πόλη που έλυσε το πρόβλημα των έργων… καταργώντας τα

Εδώ η διοίκηση δεν μπαίνει στον κόπο να επισκευάσει.
Πάει κατευθείαν στο τελικό στάδιο:
βάζει ταμπέλα και θεωρεί το θέμα λήξαν.
Δρόμος κομμένος;
👉 «Δήμος Πατρέων» – check ✔️
Χαντάκι επικίνδυνο;
👉 Μια κορδέλα και μια πινακίδα – λύθηκε ✔️
Παραλιακός διαλυμένος;
👉 Βάλε δυο πέτρες να μην φύγει η ταμπέλα ✔️
Αυτό δεν είναι αμέλεια.
Είναι… σύστημα.
Δεν κάνουν έργα,
κάνουν καταγραφή της αποτυχίας τους σε πραγματικό χρόνο.
Το μόνο έργο που εκτελείται με συνέπεια είναι αυτό ,η τοποθέτηση πινακίδων μπροστά από τα χαλάσματα!!Πάτρα: Ο δήμος λύνει σοβαρά προβλήματα...με ταμπέλες ΦΩΤΟ Πάτρα: Ο δήμος λύνει σοβαρά προβλήματα...με ταμπέλες ΦΩΤΟ Πάτρα: Ο δήμος λύνει σοβαρά προβλήματα...με ταμπέλες ΦΩΤΟ Πάτρα: Ο δήμος λύνει σοβαρά προβλήματα...με ταμπέλες ΦΩΤΟ Πάτρα: Ο δήμος λύνει σοβαρά προβλήματα...με ταμπέλες ΦΩΤΟ
Η λογική είναι απλή:
Αν δεν μπορείς να λύσεις το πρόβλημα,
👉 οικειοποιήσου το.
Βάλε το όνομά σου δίπλα και πες «παρών».
Σε λίγο θα δούμε και επόμενη φάση:
🪧 «Εδώ υπήρχε δρόμος – ευγενική χορηγία φθοράς»
🪧 «Το έργο καθυστερεί… από το 2015»
🪧 «Παρακαλούμε προσέχετε – εμείς δεν προλάβαμε»
Και το καλύτερο;
Όσο μεγαλώνει η ζημιά,
τόσο πιο σταθερή είναι η ταμπέλα.
👉 Γιατί το μόνο που στήνεται σωστά σε αυτή την πόλη…
είναι η βιτρίνα της εγκατάλειψης.
Τελικά, δεν έχουμε απλά ανυπαρξία έργων.
Έχουμε κάτι χειρότερο:
👉 Μια δημοτική αρχή που θεωρεί έργο… να σου δείξει το πρόβλημα.
Και κάπως έτσι η Πάτρα θα έπαιρνε βραβείο,όχι για τις υποδομές της αλλά για την άψογη σήμανση της αποτυχίας της!!

Ακολουθήστε μας στις προτιμώμενες πηγές της Google:

Follow us on Google