Ένα ζήτημα που απασχολεί έντονα τους διερχόμενους οδηγούς και τους κατοίκους της Πάτρας έρχεται ξανά στο προσκήνιο.
Πρόκειται για τη συνεχή ροή μεγάλων ποσοτήτων νερού επί της Ακτής Δυμαίων, λίγο πριν τη διασταύρωση με την οδό Ελευθερίου Βενιζέλου, η οποία μετατρέπει το οδόστρωμα σε «λίμνη» και εγκυμονεί σοβαρούς κινδύνους ολισθηρότητας για τα οχήματα.
Οι απόψεις και οι μαρτυρίες για την προέλευση του νερού διίστανται, συνθέτοντας ένα ιδιότυπο σκηνικό γύρω από ένα πρόβλημα που φαίνεται πως έχει βαθιές ρίζες στο παρελθόν.
Αγανακτισμένοςπολίτης μας, μιλώντας στο PatraPress.gr, εξέφρασε την έντονη απογοήτευσή του για την εικόνα που αντικρίζει τις τελευταίες δύο εβδομάδες. «Τρέχει το νερό σε τεράστια ποσότητα μέσα στον δρόμο, με ό,τι συνεπάγεται αυτό για την ασφάλειά μας. Δεν το βλέπουν; Υπάρχει Δήμος σε αυτή την πόλη;», αναφέρει, ενώ παράλληλα καταγγέλλει ότι προσπαθούσε επί ώρες να επικοινωνήσει τηλεφωνικά με τις αρμόδιες υπηρεσίες χωρίς αποτέλεσμα
Μαρτυρίες παλαιότερων κατοίκων της περιοχής αναφέρουν πως στο συγκεκριμένο σημείο δεν υφίσταται κάποια τρέχουσα βλάβη στο δίκτυο ύδρευσης του Δήμου. Πρόκειται για υπόγεια ύδατα που αναβλύζουν μέσα από ένα παρακείμενο, ακαθάριστο οικόπεδο. Το πιο εντυπωσιακό στοιχείο, όμως, είναι ότι το φαινόμενο αυτό δεν είναι τωρινό. «Το νερό τρέχει εκεί από το 1970. Δεν πρόκειται για δίκτυο του Δήμου, αλλά για μια παλιά ιδιωτική γεώτρηση της οποίας έχει καταστραφεί η κεφαλή», επισημαίνου εξηγώντας γιατί το πρόβλημα εμφανίζεται τόσο ανθεκτικό στον χρόνο.



