Σε διήμερες κινητοποιήσεις προσανατολίζονται μαθητές σχολείων της Πάτρας , χθες (Πέμπτη) και σήμερα (Παρασκευή), με αφορμή την τραγωδία των Τεμπών και στη μνήμη των 57 ανθρώπων που έχασαν τη ζωή τους στο σιδηροδρομικό δυστύχημα.
Στο πλαίσιο των δράσεων έχει προγραμματιστεί μαθητική συγκέντρωση την Πέμπτη στις 11:00 το πρωί στην πλατεία Γεωργίου, όπου οι συμμετέχοντες αναμένεται να τιμήσουν τα θύματα και να εκφράσουν τα αιτήματά τους για ασφάλεια στις μεταφορές και απόδοση ευθυνών.
Οι κινητοποιήσεις περιλαμβάνουν καταλήψεις σε σχολικές μονάδες της πόλης, όπως αναφέρουν εκπρόσωποι των μαθητών, οι οποίοι κάνουν λόγο για πρωτοβουλία μνήμης και ευαισθητοποίησης.
Παράλληλα, νέα συγκέντρωση έχει ανακοινωθεί για το Σάββατο, επίσης στις 11:00 το πρωί στην πλατεία Γεωργίου, με τη συμμετοχή φορέων, συλλόγων και οργανώσεων της πόλης.
Οι εκδηλώσεις εντάσσονται στο ευρύτερο κλίμα δράσεων που πραγματοποιούνται σε διάφορες περιοχές της χώρας με αφορμή την επέτειο του δυστυχήματος στα Τέμπη.


