Σε απάντηση πρόσφατων δημοσιευμάτων (όχι του Patrapress.gr), που έλαβαν χώρα σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης και σε ιστοσελίδες, σχετικά με ασθενή του ακτινοθεραπευτικού τμήματος του Γ.Ν. Πατρών ο Άγιος Ανδρέας ενημερώνουμε ότι:
1. Στο νοσοκομείο μας από αρχές Φεβρουαρίου 2026 επαναλειτουργεί
νέος υπερσύγχρονος γραμμικός επιταχυντής για ακτινοθεραπείες.
2. Το τμήμα είναι στελεχωμένο από 5 ιατρούς ακτινοθεραπευτές –
ογκολόγους. Επιπλέον υπηρετούν 5 ακτινοφυσικοί στο νοσοκομείο,
ενώ ολοκληρώθηκαν οι διαδικασίες πρόσληψης ακόμα 2 επικουρικών
ακτινοφυσικών, ανεβάζοντας τον αριθμό όσων υπηρετούν στο
νοσοκομείο σε 7. Συνολικά 5 ιατροί και 7 ακτινοφυσικοί.
3. Πραγματοποιούνται πλέον καθημερινά περισσότερες από 35 θεραπείες
σε πρωϊνά και απογευματινά ιατρεία, ενώ με τους επιπλέον
ακτινοφυσικούς ο αριθμός των θεραπειών αναμένεται να αυξηθεί
περαιτέρω. Να σημειώσουμε ότι παράλληλα διεξάγονται εκπαιδεύσεις
του προσωπικού στο νέο μηχάνημα.
4. Στο ακτινοθεραπευτικό τμήμα εξυπηρετούνται ασθενείς από όλη την 6η
υγειονομική περιφέρεια. Η προτεραιοποίηση των περιστατικών και η
τήρηση της λίστας για το χρόνο παροχής των θεραπειών, αποτελεί
αποκλειστική ευθύνη του τμήματος και γίνεται με αυστηρά ιατρικά
κριτήρια.
Σε σχέση δε με το συγκεκριμένο περιστατικό, η ασθενής εξετάστηκε από
το ακτινοθεραπευτικό τμήμα και ενημερώθηκε για τη διαδικασία και τον
προγραμματισμό της θεραπείας, σύμφωνα με τα διαθέσιμα δεδομένα και τη
ροή του τμήματος. Η διοίκηση μόλις ενημερώθηκε για τη διαμαρτυρία, κάλεσε
άμεσα την ασθενή και ζήτησε πλήρη στοιχεία ώστε να υπάρξει ολοκληρωμένη
ενημέρωση από τους αρμόδιους ιατρούς και επανεξέταση των δυνατοτήτων
εξυπηρέτησης εντός του Ε.Σ.Υ.
Ο διοικητής του νοσοκομείου δεν προέτρεψε την ασθενή να απευθυνθεί σε ιδιωτικά νοσοκομεία, ούτε και συμπεριφέρθηκε απρεπώς, τη δέχθηκε στο γραφείο του, όπως δέχεται κάθε ασθενή και ενδιαφερόμενο, για να προσπαθήσει με το θεσμικό του ρόλο στην εξεύρεση
λύσεων σε κάθε πρόβλημα που τυχόν ανακύπτει. Αν πράγματι όσοι αναπαραγάγουν σχετικές «ειδήσεις» είχαν σκοπό την ολόπλευρη και καλόπιστη ενημέρωση των αναγνωστών, τότε θα είχαν προβεί σε επικοινωνία και με τον καταγγελλόμενο διοικητή για τη δήθεν απρεπή συμπεριφορά του για να δημοσιεύσουν και τη δική του θέση, ώστε να μπορεί ο αναγνώστης να κρίνει αντικειμενικά και να μην προσβάλλεται αδίκως η προσωπικότητα του καταγγελλομένου


