Η ύπαρξη αυτών των σημείων δεν αποτελεί μόνο αισθητικό πρόβλημα, αλλά συνιστά άμεση απειλή για τη δημόσια υγεία και την ασφάλεια των εργαζομένων και των επισκεπτών. Τα συσσωρευμένα υλικά, τα οποία συχνά περιλαμβάνουν εύφλεκτα αντικείμενα ή απόβλητα, μετατρέπονται σε υγειονομικές «βόμβες» και αυξάνουν κατακόρυφα τον κίνδυνο εκδήλωσης πυρκαγιάς, ειδικά κατά τους θερινούς μήνες.
«Αναρωτιέμαι αν αντιλαμβάνονται οι υπεύθυνοι την επικινδυνότητα του να παραμένουν αυτά τα σημεία σε αυτή την κατάσταση και ποιο θα είναι το αποτέλεσμα αν υπάρξει κάποιο ατυχές περιστατικό», αναφέρει χαρακτηριστικά στην καταγγελία του αγανακτισμένος πολίτης, ζητώντας την άμεση παρέμβαση των αρμόδιων αρχών για τον καθαρισμό του χώρου.
Το μεγαλύτερο πρόβλημα, σύμφωνα με τις καταγγελίες, εντοπίζεται στην απουσία ουσιαστικής αστυνόμευσης και στην ατιμωρησία όσων αυθαιρετούν.
Η έλλειψη ελέγχων επιτρέπει σε ασυνείδητους να μετατρέπουν κοινόχρηστους χώρους σε μπαζότοπους χωρίς καμία απολύτως συνέπεια.



