Μαχητές Πάτρας:
Οι εξορμήσεις των ωφελουμένων μας συνεχίζονται, γεμίζοντας κάθε μήνα με όμορφες εικόνες και ξεχωριστές εμπειρίες.


Τον Ιούνιο περπατήσαμε στο Έλος της Αγυιάς, απολαμβάνοντας τη φυσική ομορφιά και την ηρεμία του τοπίου, ενώ επισκεφθήκαμε και τον Ιερό Ναό του Αγίου Ανδρέα, έναν χώρο με ιδιαίτερη ιστορική και πνευματική αξία.
Οι βόλτες μας ολοκληρώθηκαν με στιγμές χαλάρωσης και κοινωνικοποίησης, απολαμβάνοντας τον καφέ μας σε διάφορα σημεία της πόλης και μοιράζοντας χαμόγελα και όμορφες στιγμές.







