Φωκίων Ζαΐμης:
Θα ήθελα να συγχαρώ τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο του Ομίλου ΒΙΑΝΕΞ, Δημήτρη Γιαννακόπουλο για τα εγκαίνια του ν
έου ερευνητικού κέντρου στις εγκαταστάσεις της εταιρείας στη Βιομηχανική Περιοχή Πατρών.
Θα ήθελα να συγχαρώ τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο του Ομίλου ΒΙΑΝΕΞ, Δημήτρη Γιαννακόπουλο για τα εγκαίνια του ν
έου ερευνητικού κέντρου στις εγκαταστάσεις της εταιρείας στη Βιομηχανική Περιοχή Πατρών.Πρόκειται για μια επένδυση που επιβεβαιώνει την εμπιστοσύνη της εταιρείας στην Αχαΐα. Αναμφίβολα, η δημιουργία του νέου ερευνητικού κέντρου αποτελεί μια ιδιαίτερα σημαντική εξέλιξη, όχι μόνο για τη φαρμακοβιομηχανία, αλλά και για την τοπική οικονομία συνολικά.


Η υλοποίηση επενδύσεων με ερευνητικό και τεχνολογικό χαρακτήρα είναι σημαντικές αφενός για την αξιοποίηση του υψηλού επιπέδου ανθρώπινου δυναμικού και αφετέρου για την παραμονή νέων επιστημόνων στον τόπο μας!


