Βαρύ είναι το πένθος στην τοπική κοινωνία κοινωνία της Μυτιλήνης για τον απροσδόκητο χαμό 36χρονης γυναίκας που πέθανε από επιπλοκές μετά από τοκετό.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η γυναίκα ήταν γιατρός στο ΕΚΑΒ του νησιού με την απώλειά της να έχει συγκλονίσει όσους την γνώριζαν στο νησί.
Η άτυχη μητέρα γέννησε με φυσιολογικό τοκετό την Παρασκευή το μεσημέρι και το Σάββατο παρουσιάστηκαν επιπλοκές. Τη Δευτέρα μεταφέρθηκε στη ΜΕΘ του Βοστάνειου Νοσοκομείου και κρίθηκε η ανάγκη μεταφοράς της σε νοσοκομείο των Αθηνών.
Μεταφέρθηκε με αεροδιακομιδή στην Αθήνα όπου τη συνόδευε ο σύζυγος της επίσης γιατρός, αλλά λίγες ώρες αργότερα κατέληξε.


