Η Μυτιλήνη βρίσκεται σε βαθιά θλίψη για τον ξαφνικό θάνατο της Μάγδας Πασβούρη, η οποία κατέληξε μετά τη γέννηση του παιδιού της. Η 36χρονη γιατρός παρουσίασε επιπλοκές και είχε προγραμματιστεί η αεροδιακομιδή της σε νοσοκομείο της Αθήνας, όμως δεν κατάφερε να κρατηθεί στη ζωή παρά τις προσπάθειες των γιατρών.
Στον τόπο καταγωγής της, τον Σκόπελο Γέρας, αλλά και στο Νοσοκομείο Μυτιλήνης όπου εργαζόταν επί χρόνια στα επείγοντα, επικρατεί μεγάλη οδύνη, ενώ συνάδελφοι και γνωστοί τη θυμούνται ως έναν ιδιαίτερα ευγενικό και χαμογελαστό άνθρωπο.
Τι ακριβώς συνέβη
Η 36χρονη Μάγδα παρουσίασε σοβαρές επιπλοκές κατά τον τοκετό στη Μαιευτική Κλινική του Νοσοκομείου Μυτιλήνης, το απόγευμα της Τρίτης 23 Ιουνίου. Η κατάστασή της επιδεινώθηκε ραγδαία με αποτέλεσμα να διασωληνωθεί στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του νοσοκομείου.
Λόγω της κρισιμότητας της κατάστασής της, κρίθηκε απαραίτητη η άμεση αεροδιακομιδή της στην Αθήνα με πτήση του ΕΚΑΒ. Ωστόσο, όταν το αεροπλάνο ήταν έτοιμο να την παραλάβει, η 36χρονη κατέληξε. Οι ακριβείς συνθήκες του περιστατικού αναμένεται να αποσαφηνιστούν αρμοδίως.
ΠΟΕΔΗΝ: Η 36χρονη παρουσίασε πυρετό και έλαβε θεραπευτική αγωγή – Παρουσίασε αλλεπάλληλες ανακοπές
Η γιατρός, η μοναδική του ΕΚΑΒ στο Βόρειο Αιγαίο, ήταν γνωστή για την αφοσίωσή της στην εργασία, την ευγένεια και το χαμόγελό της. Παρά την εγκυμοσύνη της, μέχρι και τον έκτο μήνα βρισκόταν στην πρώτη γραμμή, εξυπηρετώντας ακόμη και δύσκολα περιστατικά.
Είχε ολοκληρώσει την ειδικότητά της στα επείγοντα του Νοσοκομείου Μυτιλήνης και είχε προσληφθεί στο ΕΚΑΒ πριν από έναν χρόνο. Ο σύζυγός της είναι επίσης γιατρός στο ίδιο νοσοκομείο.
Έφερε στον κόσμο ένα υγιέστατο κοριτσάκι
Την Παρασκευή εισήχθη για τοκετό και έφερε στον κόσμο ένα υγιέστατο κοριτσάκι, το οποίο νοσηλεύεται στη μαιευτική κλινική και το φροντίζουν με αγάπη οι συνάδελφοί της, όπως αναφέρουν χαρακτηριστικά, «σαν δικό τους παιδί».
Το Σάββατο παρουσίασε πυρετό και έλαβε θεραπευτική αγωγή, ωστόσο την Κυριακή η κατάστασή της επιδεινώθηκε και εισήχθη στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας. Διασωληνώθηκε και σταθεροποιήθηκε προσωρινά, ενώ αποφασίστηκε η διακομιδή της στο Αττικό Νοσοκομείο, όπου είχε εξασφαλιστεί κλίνη ΜΕΘ.
Την αεροδιακομιδή ανέλαβε η διευθύντρια αεροδιακομιδών του ΕΚΑΒ, όμως κατά τη διάρκεια της μεταφοράς η γιατρός υπέστη αλλεπάλληλες ανακοπές. Παρά τις τιτάνιες προσπάθειες της ομάδας, η κατάστασή της δεν ανέκαμψε.
Το απόγευμα της Δευτέρας, στις 17:30, μεταφέρθηκε στα επείγοντα του Αττικού Νοσοκομείου με ανακοπή, όπου οι γιατροί κατέβαλαν υπεράνθρωπες προσπάθειες για την ανάνηψή της, χωρίς αποτέλεσμα.
Τα αίτια του θανάτου της θα διερευνηθούν
Την Τρίτη το πρωί πραγματοποιήθηκε χειρουργική επέμβαση στο Νοσοκομείο Μυτιλήνης, χωρίς να εντοπιστούν υπολείμματα του τοκετού. Η απώλεια της νέας γυναίκας μετά από φυσιολογικό τοκετό έχει προκαλέσει βαθιά συγκίνηση.
Όπως επισημαίνεται, τα αίτια του θανάτου της θα διερευνηθούν πλήρως και, εφόσον προκύψουν ευθύνες, θα αποδοθούν. Η ιατρική κοινότητα της Μυτιλήνης θρηνεί τη συνάδελφο που έφυγε τόσο πρόωρα, αφήνοντας πίσω της το νεογέννητο παιδί της.
«Είμαστε όλοι συγκλονισμένοι. Αποδεικνύεται πως ουδείς είναι άτρωτος. Συλλυπητήρια στην οικογένεια και στους συναδέλφους της Μυτιλήνης», αναφέρει χαρακτηριστικά ο πρόεδρος της ΠΟΕΔΗΝ, Μιχάλης Γιαννάκος.
«Χάσαμε τη Μαγδούλα μας» – Συγκλονισμένο το προσωπικό του νοσοκομείου που δούλευε
Συγκινημένος ο πρόεδρος του Συλλόγου Εργαζομένων του Νοσοκομείου, Στράτος Κλεάνθης αποχαιρέτησε την Μάγδα Πασβούρη.
«Δυστυχώς σήμερα το νοσοκομείο και το ΕΚΑΒ Μυτιλήνης, στο οποίο προσφάτως διορίστηκε, θρηνεί. Εμβρόντητοι όλοι μας μένουμε με την είδηση ότι χάσαμε την ιατρό Μάγδα Πασβούρη, τη Μαγδούλα μας. Αυτό το χαμογελαστό και δοτικό κορίτσι που ανταμώναμε στα επείγοντα του νοσοκομείου μας πολλά χρόνια.
Τα ειλικρινή μας συλλυπητήρια στην οικογένειά της, στον πατέρα του νεογέννητου παιδιού της και στο ίδιο το νεογέννητο. Δύναμη, πολύ δύναμη».
«Ήταν δοτικός άνθρωπος, πάντα έτρεχε για τους άλλους»
Η πρόεδρος της Αγιάσου (κωμόπολη στη Λέσβο), Διαμάντω Ρουγκέλλη μίλησε στο LesvosNews και περιέγραψε τη Μάγδα Πασβούρη ως έναν άνθρωπο βαθιά δοτικό. «Η Μάγδα ήταν ένας εξαιρετικός άνθρωπος, ένας δοτικός άνθρωπος. Πάντα έτρεχε για τους άλλους».


