Δια απαγχνονισμού έβαλε τέλος στη ζωή του 51χρονος, στα Χανιά, το πρωί της Δευτέρας 9/03/2026.
Σύμφωνα με πληροφορίες του patris.gr, όλα συνέβησαν όταν ο 51χρονος πήρε το αυτοκίνητό του και πήγε σε απόμερο μέρος στα Χανιά. Εκεί έφτιαξε μία θηλιά, την πέρασε σε ένα δέντρο και έθεσε τέλος στη ζωή του.
Κατά τις ίδιες πληροφορίες, νωρίτερα είχε καταγράψει σε βίντεο στο κινητό του τους λόγους που τον οδήγησαν στην αυτοκτονία.
Το άψυχο σώμα του 51χρονου εντόπισαν περαστικοί οι οποίοι ειδοποίησαν τις αρχές με τους αστυνομικούς που έσπευσαν στην περιοχή να εντοπίζουν ένα σημείωμα στο οποίο άφηνε οδηγίες για να βρουν το βίντεο που είχε καταγράψει.


