...
Popular Now
Η Skartaekato Λέσχη 4x4 Πάτρας στην Racing Expo στο Παμπελοποννησιακό

Η Skartaekato Λέσχη 4×4 Πάτρας στην Racing Expo στο Παμπελοποννησιακό

Τραμπ: Ποτέ δεν με ενδιέφερε η αλλαγή καθεστώτος στο Ιράν

Τραμπ: Ποτέ δεν με ενδιέφερε η αλλαγή καθεστώτος στο Ιράν

«Υποστελέχωση στις δημόσιες Δομές Υγείας»

«Υποστελέχωση στις δημόσιες Δομές Υγείας»

Κάτω Αχαΐα: Αυτοψία Αλεξόπουλου στην διαδρομή των λεωφορείων ΦΩΤΟ

Κάτω Αχαΐα: Αυτοψία Αλεξόπουλου στην διαδρομή των λεωφορείων ΦΩΤΟ

Ο κ. Αλεξόπουλος υπέδειξε συγκεκριμένα σημεία και παρεμβάσεις στην Κάτω Αχαΐα

Αυτοψία στη διαδρομή από την οποία επιστρέφουν τα υπεραστικά λεωφορεία, διασχίζοντας το κέντρο της Κάτω Αχαΐας πραγματοποίησε το πρωί της Δευτέρας ο Δήμαρχος στην Δυτική Αχαΐα , Γρηγόρης Αλεξόπουλος, μετά από συνεννόηση με τον αντιπρόεδρο του Υπεραστικού ΚΤΕΛ Αχαΐας, Αρίστο Τσιντώνη.Κάτω Αχαΐα: Αυτοψία Αλεξόπουλου στην διαδρομή των λεωφορείων ΦΩΤΟ

Ο Δήμαρχος, μαζί με τον αντιδήμαρχο Έργων, Ανδρέα Μπουχέλο και τον πρόεδρο του Εμπορικού Συλλόγου Δύμης, Ανδρέα Φώτου επιβιβάστηκαν στο τακτικό δρομολόγιο του Υπεραστικού ΚΤΕΛ Αχαΐας, Πάτρα- Κ. Αχαΐα και είχαν την ευκαιρία να εξετάσουν σημεία της διαδρομής, ζητήματα προσβασιμότητας και παρεμβάσεις που απαιτούνται (σήμανση, κορύνες, κ.α.), ώστε η συγκοινωνιακή γραμμή που επιστρέφει από το κέντρο της Κ. Αχαΐας, να λειτουργήσει με ασφάλεια και αποτελεσματικότητα για όλους.

Ο κ. Αλεξόπουλος υπέδειξε συγκεκριμένα σημεία και παρεμβάσεις για την τοποθέτηση σήμανσης και στάσεων, ενώ ευχαρίστησε τη διοίκηση του Υπεραστικού ΚΤΕΛ Αχαΐας που έκανε αποδεκτό το αίτημα της δημοτικής Αρχής, το οποίο εκτός από την καλύτερη εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού, έχει στόχο και την τόνωση της αγοραστικής κίνησης.

Να σημειωθεί, πως ήδη και το Υπεραστικό ΚΤΕΛ Αχαΐας με ανακοίνωσή του ενημερώνει το επιβατικό κοινό ότι όλα τα λεωφορεία προς Δυτική Αχαΐα θα διέρχονται μέσα από την Κάτω Αχαΐα.Κάτω Αχαΐα: Αυτοψία Αλεξόπουλου στην διαδρομή των λεωφορείων ΦΩΤΟ

«Μέσα από συνεργασία, σωστή συνεργασία και συνεχή παρουσία στο πεδίο, προχωράμε σε παρεμβάσεις που βελτιώνουν την προσβασιμότητα και κάνουν τον Δήμο μας πιο λειτουργικό», τόνισε ο Δήμαρχος.

FOLLOW: Google News Facebook Viber X