«Σήμερα δεν είναι μόνο μια στιγμή μνήμης, είναι και μια δέσμευση για το μέλλον. Έχουμε δώσει και θα συνεχίσουμε να δίνουμε μάχη για τη συνέχιση της λειτουργίας αυτού του μοναδικού τεχνικού και πολιτιστικού μνημείου. Γιατί ο Οδοντωτός δεν συνδέει μόνο το Διακοπτό με τα Καλάβρυτα, αποτελεί σύμβολο για ολόκληρη την Αχαΐα.»
Με αυτά τιμήθκαν τα 130 χρόνια του Οδοντωτού Σιδηροδρόμου, που είναι, άλλωστε, γνωστός σε όλο τον κόσμο, ως μία από τις πιο όμορφες και εντυπωσιακές σιδηροδρομικές διαδρομές.
Στη Βουλή, με παρεμβάσεις προς την κυβέρνηση και τη διοίκηση, όπως ακούστηκε από τους ομιλητές, τον Δήμαρχο Θ.Παπαδόπουλο, τον πρ. Πρωθυπουργό Γ.Παπανδρέου, θα συνεχίσουν, με πρώτο μέλημα είναι την διασφάλιση της ασφαλούς λειτουργίας του Οδοντωτού, αν και η ασφάλεια δεν μπορεί να αποτελεί άλλοθι για να κλείσει.
«Η Πολιτεία όφειλε να έχει εγγυηθεί τη συντήρηση και τον εκσυγχρονισμό του
Γιατί ο Οδοντωτός δεν είναι μόνο μια περιφερειακή γραμμή, ίναι ιστορία, αλλά και μέλλον. Και αξίζει την απαραίτητη πρόνοια για τη σωστή, ασφαλή και συνεχή λειτουργία και αξιοποίησή του» σημειώθηκε από όλους .














