Ιδιαίτερα ικανοποιημένος και πάνω απ όλα δικαιωμένος, για την θετική εξέλιξη ύστερα από την 1η δοκιμαστική πτήση του υδροπλάνου στην Κυλλήνη, ήταν ο τ. Υφυπουργός Προστασίας του Πολίτη και Βουλευτής Ηλείας, Ανδρέας Νικολακόπουλος.
Είναι γνωστό άλλωστε, ότι από την πρώτη στιγμή πίστεψε πολύ σε αυτό, πάντα σε στενή και διαρκή συνεργασία με τον Δήμο Ανδραβίδας – Κυλλήνης, ενώ ελάχιστοι περίμεναν ότι θα επιτευχθεί αυτός ο σημαντικός στόχος, αναγκαίος για την τουριστική ανάπτυξη του Νομού μας.
Ο Ανδρέας Νικολακόπουλος τονίζοντας ότι όπου υπάρχει θέληση, πίστη και συνεργασία μπορούμε να καταφέρουμε αρκετά πράγματα για το Νομό μας δήλωσε χαρακτηριστικά :
«Είναι μια σημαντική ημέρα για τον τόπο μας και περισσότερο για το λιμάνι της Κυλλήνης, για το οποίο επιδιώκουμε μεγαλύτερη ανάπτυξη και περισσότερη τουριστική κίνηση.
Σήμερα γίνεται ένα πρώτο βήμα. Και για να γίνει αυτό το βήμα χρειάστηκαν πολλές προσπάθειες. Και χρειάστηκε να πιστέψουμε σε κάτι που πολλοί δεν πίστευαν όταν το ξεκινήσαμε να το διεκδικούμε. Να όμως που καταφέραμε να βγάλουμε την πρώτη άδεια υδάτινου πεδίου και ήδη κινούμαστε στην διαδικασία να βγάλουμε και άδεια υδατοδρομίου.





