Η ΠΑΛΕΜΟΤ έκανε κοπή πίτας με όλους τους Αθλητές και τους Χορηγούς, που την τίμησαν με την παρουσία τους.
Επίσης, ήταν εκεί ο Αντιδήμαρχος Αθλητισμού Αιγιαλείας Χρ. Τσερετζούλια όπου βοηθά το σωματείο.
Και βέβαια πολλοί φίλοι, που γέμισαν την πίστα…












