Αντιπρύτανις Πανεπιστημίου Πατρών – Λένα Αλμπάνη:
Με ιδιαίτερη χαρά και συγκίνηση συμμετείχα στο 1o Πανελλήνιο Συνέδριο Ελληνικής Ακαδημίας Γενικής/ Οικογενειακής Ιατρικής & ΠΦΥ με θέμα : ” Ο επιστημονικός συγκρητισμός & το κοινό όραμα για τον άνθρωπο” στην όμορφη και φιλόξενη Καλαμάτα.



Η φετινή διοργάνωση είχε για εμένα έναν ξεχωριστό συμβολισμό. Ως μέλος της Ελληνικής Ακαδημίας, αισθάνομαι ιδιαίτερη τιμή που συμμετείχα στο πρώτο συνέδριο ενός επιστημονικού θεσμού που φιλοδοξεί να αποτελέσει σημείο συνάντησης διαφορετικών επιστημονικών πεδίων, με κοινό παρονομαστή την ολιστική φροντίδα του ανθρώπου και την ενδυνάμωση της Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας.
Είχα επίσης την τιμή να προεδρεύσω, μαζί με την κα Μαρία Σαρίδη, στο στρογγυλό τραπέζι με θέμα «Φροντίδα με συνέχεια και συνεργασία: Ο ογκολογικός ασθενής στο επίκεντρο της ΠΦΥ». Οι εισηγήσεις από τους εξαιρετικούς συναδέλφους και φίλους και ο γόνιμος διάλογος που αναπτύχθηκε ανέδειξαν τη σημασία της διεπιστημονικής συνεργασίας, της συνέχειας της φροντίδας, της κοινωνικής υποστήριξης και της αναζήτησης νοήματος κατά τη διαδρομή της ασθένειας.
Σε μια εποχή όπου η επιστήμη εξελίσσεται με ταχύτητα, η μεγαλύτερη πρόκληση παραμένει η ίδια: να μην χαθεί ποτέ ο άνθρωπος πίσω από τη νόσο, τους δείκτες και τα πρωτόκολλα. Το συνέδριο αυτό επιβεβαίωσε ότι η ποιότητα της φροντίδας γεννιέται μέσα από τη συνεργασία, τον σεβασμό στη μοναδικότητα κάθε ανθρώπου και το κοινό μας όραμα για ένα σύστημα υγείας πιο ανθρώπινο, πιο δίκαιο και πιο συμπεριληπτικό!!







Θερμές ευχαριστίες στον Πρόεδρο της Ακαδημίας κ. Anargiros Mariolis στα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου, καθώς και στην Οργανωτική και Επιστημονική Επιτροπή για την εξαιρετική διοργάνωση, την εμπιστοσύνη και τη θερμή φιλοξενία.




