Το Ιδιωτικό ΓΕΛ Αναγέννησης Πάτρας, εκπροσωπώντας την Ελλάδα κατέκτησε το χρυσό μετάλλιο στο Παγκόσμιο Σχολικό Πρωτάθλημα Μπάσκετ στη Σερβία.
Μια σπουδαία διάκριση που γεμίζει υπερηφάνεια την Πάτρα, την Αχαΐα και ολόκληρη τη χώρα. Μπράβο στους μαθητές-αθλητές, τους προπονητές και τις οικογένειές τους για αυτή τη μεγάλη επιτυχία!
.
Η «Αναγέννηση Πάτρας» κατέκτησε το χρυσό στο Παγκόσμιο της Σερβίας
Η νέα γενιά συνεχίζει να μας κάνει περήφανους


