Η Διεύθυνση Αναπτυξιακού Προγραμματισμού της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας, κάλεσε τον Δήμο Ερυμάνθου να υποβάλει πρόταση προκειμένου να ενταχθεί στο Πρόγραμμα «Ανάπτυξη υποδομών και προστασία περιβάλλοντος», που περιλαμβάνει μικρά Φράγματα, Αρδευτικά δίκτυα.
Ο Δήμος Ερυμάνθου υπέβαλει πρόταση για χρηματοδότηση 1,4 εκατ. €.
Αφορά με στην ορθολογικότερη διαχείριση των Υδάτινων Πόρων, την εξοικονόμηση νερού Αγροτικών περιοχών, που αποτελείται κατά βάση από χωμάτινους υδραύλακες και απαιτείται η κατασκευή τσιμενταυλάκων σε αντικατάσταση παλαιών σε διάφορες Κοινότητες.
Επιπλέον απαιτούμενη δαπάνη ύψους 140.000. € θα καλυφθεί από ιδίους πόρους του Δήμου.


