Η έλλειψη συντήρησης του πρασίνου και η απουσία καθαρισμού έχουν μετατρέψει κεντρικά σημεία της γειτονιάς σε παγίδες για πεζούς και οχήματα.
Το πρόβλημα εντοπίζεται στην οδό Αγγέλου Φωτοπούλου στην Εγλυκάδα. Στο σημείο αυτό, η πυκνή και ανεξέλεγκτη βλάστηση των δέντρων έχει καλύψει πλήρως ζωτικής σημασίας υποδομές. Όπως καταγγέλλουν οι περίοικοι, τα κλαδιά έχουν «καταπιεί» τόσο την πινακίδα της στάσης του αστικού λεωφορείου όσο και, το κυριότερο, την πινακίδα υποχρεωτικής διακοπής πορείας (STOP).
Το αποτέλεσμα είναι οι οδηγοί που δεν γνωρίζουν καλά την περιοχή να μην αντιλαμβάνονται την προτεραιότητα, με τον κίνδυνο πρόκλησης σοβαρού τροχαίου ατυχήματος να είναι καθημερινός. Την ίδια στιγμή, οι επιβάτες των συγκοινωνιών δυσκολεύονται ακόμη και να εντοπίσουν πού ακριβώς βρίσκεται η στάση.
«Μήπως ο Δήμος θα έπρεπε να φροντίσει να κλαδέψει λίγο τα δέντρα και να καθαρίσει την περιοχή;», αναρωτιούνται εύλογα οι κάτοικοι, στέλνοντας σαφές μήνυμα προς τις αρμόδιες υπηρεσίες. Η ανάγκη για άμεση κινητοποίηση της Αντιδημαρχίας Πρασίνου και Καθαριότητας είναι επιτακτική.




