Ανδρέας Τσώκος: Η υγεία είναι το πολυτιμότερο αγαθό και η διασφάλιση ποιοτικών υπηρεσιών για κάθε συμπολίτη μας στην Αχαΐα αποτελεί την απόλυτη προτεραιότητά μας.
Επισκέφθηκα το Νοσοκομείο «Άγιος Ανδρέας», όπου είχα την ευκαιρία να συνομιλήσω με τη Διοίκηση, το ιατρικό, νοσηλευτικό και διοικητικό προσωπικό, αλλά και με ασθενείς και συνοδούς.
Στόχος της κυβέρνησης είναι η αναβάθμιση των υποδομών, η περαιτέρω ενίσχυση του έμψυχου δυναμικού και η καλύτερη εξυπηρέτηση όλων των πολιτών.
Η ισχυρή Αχαΐα χτίζεται πάνω σε ένα ισχυρό, ανθρώπινο και αποτελεσματικό Εθνικό Σύστημα Υγείας. Συνεχίζουμε τη συστηματική δουλειά, δίπλα σε κάθε υγειονομικό, δίπλα σε κάθε πολίτη.
Δίπλα στους ανθρώπους της πρώτης γραμμής ο Ανδρέας Τσώκος ΦΩΤΟ
Ισχυρό, ανθρώπινο και αποτελεσματικό Εθνικό Σύστημα Υγείας




