...
Popular Now
Πάτρα: Νέο σχέδιο για τα αδέσποτα ζώα με έμφαση στις υιοθεσίες και την ευζωία

Πάτρα: Νέο σχέδιο για τα αδέσποτα ζώα με έμφαση στις υιοθεσίες και την ευζωία

ΗΠΑ: Χαλαρώνουν τις κυρώσεις στο ιρανικό πετρέλαιο έως τις 21 Αυγούστου

ΗΠΑ: Χαλαρώνουν τις κυρώσεις στο ιρανικό πετρέλαιο έως τις 21 Αυγούστου

Ένταλμα σύλληψης για τον Δημήτρη Αβραμόπουλο από τη βελγική Δικαιοσύνη στο πλαίσιο του Qatargate

Ένταλμα σύλληψης για τον Δημήτρη Αβραμόπουλο από τη βελγική Δικαιοσύνη στο πλαίσιο του Qatargate

«Δεν είμαστε αντάρτες, κίνητρό μας να γίνει καλύτερη η Κυβέρνηση»

«Δεν είμαστε αντάρτες, κίνητρό μας να γίνει καλύτερη η Κυβέρνηση»

Ανδρέας Κατσανιώτης – Δεν είναι αντάρτες κατά του πρωθυπουργού

Για την επιστολή που έστειλε ο ίδιος μαζί με άλλους 4 συναδέλφους του της ΝΔ, τοποθετήθηκε ο Ανδρέας Κατσανιώτης, επισημαίνοντας πως το συγκεκριμένο άρθρο δεν είναι εναντίον του επιτελικού κράτους, ούτε στρέφεται κατά του πρωθυπουργού.

«Πρώτα απ’ όλα είναι άποψη και έχει να κάνει με την αγωνία που έχουμε όλοι μας για το πώς τα πράγματα θα γίνουν καλύτερα για την κυβέρνηση και για τον πολίτη», ανέφερε αρχικά ο βουλευτής της ΝΔ, διευκρινίζοντας πως ούτε αντάρτες είναι, ούτε έχουν τέτοιον σκοπό.

«Τα κίνητρά μας είναι να γίνει καλύτερη η κυβέρνηση, να γίνει πιο χρήσιμη για τους πολίτες και η Νέα Δημοκρατία να είναι αυτοδύναμη όταν γίνουν οι εκλογές», τόνισε, μιλώντας στον ΣΚΑΪ.

«Ξέρετε, είχαμε την τύχη να είμαστε φίλοι από τα φοιτητικά μας χρόνια. Γνωριστήκαμε στη ΔΑΠ ΝΔΦΚ, ο καθένας είχε τη δική του επαγγελματική διαδρομή για χρόνια και ξαναβρεθήκαμε στα έδρανα της Βουλής. Ξεκίνησε ένας δημόσιος διάλογος που αφορούσε ασυμβίβαστα βουλευτών-υπουργών, αλλαγή ίσως εκλογικών περιφερειών. Σε αυτόν τον δημόσιο διάλογο έχουμε ευθύνη και εμείς ως πολιτικοί, να πούμε και να καταθέσουμε την άποψή μας».

«Με αφορμή τον ΟΠΕΚΕΠΕ είδαμε ότι υπάρχουν περιφερειακά θέματα στη λειτουργία του»
«Είναι ξεκάθαρο ότι αποδεχόμαστε ότι μια μεταρρύθμιση που έγινε πριν από 7 χρόνια, έφερε αποτελέσματα. Όταν έχεις 7 χρόνια μια μεταρρύθμιση, θα πρέπει να έρθεις και να κάνεις μια αξιολόγησή της. Κανείς από εμάς δεν ζήτησε να πάμε σε φέουδα ή καινούρια φέουδα στη διακυβέρνηση της χώρας. Πολύ σωστά ο πρωθυπουργός ήρθε και είπε ότι είμαστε όλοι ένα πράγμα, όλοι έχουμε ανησυχίες από την παράταξη και αυτό μας κάνει μεγάλη, Έχουμε δρόμο μπροστά μας, έχουμε ΚΟ, έχουμε συνέδριο».

 

«Είδαμε για παράδειγμα με αφορμή τον ΟΠΕΚΕΠΕΚΕ ότι στη λειτουργία του επιτελικού κράτους υπάρχουν περιφερειακά θέματα που τα μηνύματα, κυρίως της περιφέρειας, αργούν να φτάσουν στο επιτελικό κράτος και πρέπει να βρούμε, αν θέλετε, τους ιμάντες να φτάνουν πιο γρήγορα. Το επιτελικό κράτος είναι και λίγο αθηνοκεντρικό».

Ακολουθήστε μας στις προτιμώμενες πηγές της Google:

Follow us on Google