Την πρωτοχρονιάτικη πίτα του έκοψε το Σωματείο Χειριστών Αιγιάλειας, στην κατάμεστη αίθουσα του Εργατικού Κέντρου Αιγίου.
Μεταξύ άλλων παραβρέθηκαν ο Πρόεδρος της Ομοσπονδίας Νίκος Ηλιόπουλος, ο Πρόεδρος του Εργατικού Κέντρου Αιγίου Παναγιώτης Καυκάς, ο πρώην πρόεδρος του Εργατικού Κέντρου Παναγιώτης Γεωργόπουλος και ο προέδρος του Εργατικού Κέντρου Ναυπάκτου και Χειριστών Κωνσταντίνος Μπουζινέκης.





Ανταλλάγησαν ευχές για υγεία και ασφάλεια στους χώρους εργασίας και η εκδήλωση έκλεισε με το προεδρείο να προσφέρει δώρα.



