Με το αριστερό ξεκίνησε τη σεζόν του στο γρασίδι ο Στέφανος Τσιτσιπάς.
Ο Έλληνας τενίστας αποκλείστηκε στην πρεμιέρα του στο Mallorca Championships αφού ηττήθηκε 7-6 (4), 6-3 από τον Ιγνάσιο Μπούσε ο οποίος είναι στο Νο34 της παγκόσμιας κατάταξης.
Στο 1ο σετ ήταν πολύ κλειστό και αμφίρροπο, με τους δύο παίκτες να έχουν αμφότεροι από τρεις χαμένες ευκαιρίες για break.
Τελικά τις διαφορές τους έλυσε το tie-break, εκεί όπου ο Μπούσε ήταν πιο συγκεντρωμένος και απέφυγε τα λάθη, σε αντίθεση με τον Στέφανο. Προηγήθηκε με 6-2 ο Περουβιανός και στο 3ο του set point έκλεισε το σετ.
Μετά απ’ αυτό ακολούθησε και το μοναδικό break όλου του αγώνα από τον Μπούσε, που προηγήθηκε με 3-0 στο 2ο σετ. Μάλιστα, αυτή τη φορά χρειάστηκε ένα break point για να κάνει το break, το οποίο έγινε με “δώρο” από τον Στέφανο, ένα διπλό λάθος.
Το πάλεψε ο Στεφ μέχρι το τέλος, όμως ο Μπούσε συνέχισε να είναι εκεί στα καθοριστικά σημεία. Έσβησε break point για να κάνει το 4-1 και επέστρεψε από το 0-30 για να φτάσει αργότερα στο 5-2. Και στο 9ο game δυσκολεύτηκε και βρήκε αντίσταση, με τον Τσιτσιπά να ισοφαρίζει από το 30-0 σε 30-30.
Ακολούθησαν δύο σερί μεγάλα σερβίς από τον Μπούσε , για να τελειώσει το παιχνίδι και να πάρει την πρόκριση για τους “16” της Μαγιόρκας.
Επόμενος σταθμός για τον Στέφανο Τσιτσιπά θα είναι το Wimbledon.


