Τάκης Αντωνόπουλος
Με ιδιαίτερη συγκίνηση υποδεχθήκαμε στο αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος, μαζί με την Υπουργό Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, κα Σοφία Ζαχαράκη, καθώς και τους εκπαιδευτικούς του σχολείου, τους Παγκόσμιους Πρωταθλητές της Σχολικής Ομάδας Μπάσκετ των Εκπαιδευτηρίων Αναγέννηση.





Τα παιδιά αυτά απέδειξαν ότι η προσπάθεια, η συνεργασία και η αφοσίωση στους στόχους οδηγούν στις μεγαλύτερες διακρίσεις.
Θερμά συγχαρητήρια στους μαθητές-αθλητές και σε όλους όσοι συνέβαλαν σε αυτή τη σπουδαία επιτυχία που γέμισε υπερηφάνεια την Πάτρα, τη Δυτική Ελλάδα και την Ελλάδα.





