...
Popular Now
Η εκδήλωση «pre-Pride Event» από το Γραφείο Ισότητας του Πανεπιστημίου Πατρών ΦΩΤΟ

Η εκδήλωση «pre-Pride Event» από το Γραφείο Ισότητας του Πανεπιστημίου Πατρών ΦΩΤΟ

Οι εκδηλώσεις του Συλλόγου Καλών Τεχνών Πάτρας «Κωστής Παλαμάς» ΦΩΤΟ

Οι εκδηλώσεις του Συλλόγου Καλών Τεχνών Πάτρας «Κωστής Παλαμάς» ΦΩΤΟ

Απινιδωτής παραδόθηκε στο Αγροτικό Ιατρείο Άνω Αλισσού ΦΩΤΟ

Απινιδωτής παραδόθηκε στο Αγροτικό Ιατρείο Άνω Αλισσού ΦΩΤΟ

Διαδηλωτές κρατούν πανό με σύνθημα υπέρ των εργατών, στην Αχαΐα.

Αχαΐα: Το Συνδικάτο Εργαζομένων Ποτών-Τροφίμων σε 24ώρη απεργία

Δε σταματάμε εδώ, συνεχίζουμε συλλογικά και οργανωμένα με μαζική συμμετοχή στη συγκέντρωση στο παλλαϊκό συλλαλητήριο στη ΔΕΘ στις 5 Σεπτέμβρη στη Θεσσαλονίκη.

Το Συνδικάτο Εργαζομένων Ποτών-Τροφίμων ν, Αχαΐας, χαιρετίζει όλους τους εργαζόμενους του κλάδου που απέργησαν και συμμετείχαν στην 24ώρη απεργία της 24ης Ιούνη. Χαιρετίζει ιδιαίτερα όσους συναδέλφους έκαναν το βήμα για πρώτη φορά, ξεπέρασαν λογικές συμβιβασμού, ηττοπάθειας, της λογικής ότι «τίποτα δε γίνεται» και ενίσχυσαν με την παρουσία τους την απεργιακή συγκέντρωση.

Σε χώρους δουλειάς του κλάδου, όπως το εργοστάσιο της «ΝΟΥΝΟΥ», η «Αθηναϊκή Ζυθοποιία», η «Avramar», η «Coffee Island», ο «Σπηλιόπουλος» οι μηχανές δεν πήραν μπροστά και εργαζόμενοι συμμετείχαν στην απεργία. Χαιρετίζουμε επίσης τα επιχειρησιακά σωματεία που πήραν απόφαση για συμμετοχή, και έδωσαν δυναμικό παρόν στην κινητοποίηση.

Η απεργία της Τετάρτης 24 Ιούνη ήταν ένα σημαντικό βήμα στην προσπάθεια της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Γάλακτος Τροφίμων – Ποτών για την υπογραφή Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας στον κλάδο μετά από 15 χρόνια, με αναγνώριση ειδικοτήτων, ουσιαστικές αυξήσεις στους μισθούς, μέτρα υγείας και ασφάλειας στους χώρους δουλειάς.

Ειδικά για τη ΒΙ.ΠΕ. στην Πάτρα το πλαίσιο αιτημάτων του Εργατικού Κέντρου Πάτρας και του Κλαδικού Συνδικάτου Εργαζομένων Ποτών Τροφίμων Αχαΐας, έβαζε στο προσκήνιο την υγεία και ασφάλεια όλων των εργαζομένων στη ΒΙ.ΠΕ. Πατρών. Πρόκειται για μια βιομηχανική περιοχή, που απασχολεί χιλιάδες εργαζόμενους και σε πολυεθνικές επιχειρήσεις που καταγράφουν τζίρους εκατομμυρίων. Αυτός είναι ο ένας κόσμος, ο άλλος είναι η εντατικοποίηση και οι σκληρές συνθήκες δουλειάς που βιώνουν οι εργάτες, τα εργατικά ατυχήματα που αριθμούν τα 3 μέσα στο μήνα τα δύο εκ των οποίων στην «Αθηναϊκή Ζυθοποιία».

Και δεν είναι μόνο αυτά, τα προβλήματα που βγήκαν στην επιφάνεια στις περσυνές πυρκαγιές είναι εδώ ακόμα πιο έντονα ένα χρόνο μετά. Ο δρόμος πρόσβασης στη ΒΙ.ΠΕ. είναι σε χειρότερη κατάσταση, η γέφυρα Πείρου είναι επικίνδυνη, η είσοδος στην περιοχή παραμένει μία χωρίς άλλες εξόδους διαφυγής, δεν υπάρχει σχέδιο διαχείρισης έκτακτων καταστάσεων, και το νέο ιατρείο υπολειτουργεί χωρίς να μπορεί να καλύψει τις ανάγκες των εργαζομένων αλλά και των γύρω περιοχών.

Εν έτη 2026, όταν η κυβέρνηση θριαμβολογεί για αναβάθμιση της οικονομίας και πρωτογενή πλεονάσματα που σπάνε το ένα ρεκόρ μετά το άλλο, η ασφάλεια των εργαζομένων στη ΒΙ.ΠΕ. της τρίτης μεγαλύτερης πόλης της Ελλάδας είναι δευτερεύον ζήτημα.

Η απεργία της 24ης Ιούνη απέδειξε με τον πιο μαχητικό τρόπο ότι οι εργαζόμενοι δε θα κάτσουν με σταυρωμένα τα χέρια όσο βλέπουν τις ζωές τους να χειροτερεύουν, διεκδικώντας μεγαλύτερο μερίδιο από τον πλούτο που παράγουν, διεκδικώντας ΣΣΕ, να μπορούν να πηγαίνουν στη δουλειά τους και να επιστρέφουν σπίτι τους σώοι και υγιείς. Διεκδικώντας δουλειά με δικαιώματα, ζωή με αξιοπρέπεια.

 

 

Ακολουθήστε μας στις προτιμώμενες πηγές της Google:

Follow us on Google