Ο Φορέας «Ελεύθερα Βουνά Χωρίς Αιολικά» πέράσσε την μέρα του στο μπλόκο στο ξωκλήσι στην Άνω Ζήρια Αχαΐας, δίπλα σε αυτούς και αυτές, που από τις 6 Ιούνη υπερασπίζονται νύχτα μέρα την καταστροφή του τόπου τους απέναντι σε δήθεν τελειωμένες υποθέσεις!
Αναφέρει:
«Η ημιορεινή κοινότητα της Ζήριας βρίσκεται δυο βήματα στην Πάτρα και το Αίγιο. Μέχρι πρόσφατα δεν την γνωρίζαμε: ήταν ακόμα ένα από τα πολλά χωριά που περνούσαμε είτε για να πάμε σε πιο ψηλά βουνά της Πελοποννήσου όπως ο Ερύμανθος και το γαζωμένο Παναχαϊκό είτε γιατί απλά διασχίζαμε την Ιονία οδό για σκαρφάλωμα στα Τζουμέρκα.


