Μια απρόσμενη εξέλιξη είχε η επιχείρηση κατάσβεσης φωτιάς στην περιοχή των Σαγεΐκων Δυτικής Αχαΐας και συγκεκριμένα στον Καταυλισμό Ρομά, παραπλεύρως της παλιάς εθνικής οδού προς Πύργο.
Ενώ το συμβάν εξελισσόταν και επί τόπου κατάφερε, μετ’ εμποδίων, να φτάσει το πρώτο Πυροσβεστικό όχημα, άνδρας που μετέβαινε σε αυτό χρειάστηκε να πηδήξει από αύλακα για να “πιάσει” την φωτιά και να μην επεκταθεί, με αποτέλεσμα να πέσει σε αυτόν, οποίος έδειχνε να έχει νερά.
Σύμφωνα με πληροφορίες του Patrapress.gr, κατά παράδοξο τρόπο κι ενώ δεν είχε καμία επαφή με τις φλόγες, μετά από λίγη ώρα, ο Πυροσβέστης 40 ετών περίπου, άρχισε να διαμαρτύρεται σε συναδέλφους του ότι νιώθει να έχει καεί στα πόδια του!
Εσπευσμένα διακομίσθηκε στο Κέντρο Υγείας Κάτω Αχαΐας και αφού του προσφέρθηκαν κάποιες πρώτες βοήθειες, με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ κρίθηκε αναγκαίο να μεταφερθεί στο Νοσοκομείο Πατρών Άγιος Ανδρέας.] Στην Πλαστική Χειρουργική Κλινική διαπιστώθηκαν έγκαυμα β’ βαθμού στα πόδια και στο δεξί του χέρι.
Του δόθηκε φαρμακευτική στο σπίτι και δεν χρειάστηκε να νοσηλευτεί, αλλά θα τελεί υπό στενή ιατρική παρακολούθηση.
Άγνωστο παραμένει τι προκάλεσε τα εγκαύματα, αφού ακόμα και η στολή στα επίμαχα σημεία τραυματισμού δεν δείχνει σημάδια καύσης.

Σε ό,τι αφορά στην πυρκαγιά, παρότι η Πυροσβεστική Υπηρεσία παρεμποδίστηκε από τους Ρομά, κατασβέστηκε άμεσα.

