Στην πρώτη συνάντηση των Τομεαρχών της Ελληνικής Αριστερής Συμπαράταξης συμμετείχε ο Αχαιός Προστασίας του πολίτη Μαρίνος Σκανδάμης.
«Δουλεύουμε για την μεγάλη πολιτική ανατροπή και την απελευθέρωση από ένα καθεστώς που βλέπει το λαό και τους ανθρώπους ως ενοχλητικές ασημαντότητες. Δυναμώνουμε τον αγώνα για μια δίκαιη κοινωνία. Πάμε μπροστά» δήλωσε.



