...
Popular Now
«Ούτε επιτυχόντες, ούτε αποτυχόντες»

«Ούτε επιτυχόντες, ούτε αποτυχόντες»

«Μάθε παιδί μου γράμματα» στην Πορρωβίτσα ΦΩΤΟ

«Μάθε παιδί μου γράμματα» στην Πορρωβίτσα ΦΩΤΟ

Πληρώνονται οι αγρότες: 617,5 εκατ. ευρώ σε 529.494 δικαιούχους ενισχύσεων

Πληρώνονται οι αγρότες: 617,5 εκατ. ευρώ σε 529.494 δικαιούχους ενισχύσεων

Αχαΐα: «Καράβια βγήκαν στην στεριά...», με τελεσίγραφο για απομάκρυνση – Παρεμβαίνει ο Δήμος σε γνωστή παραλία ΦΩΤΟ

Αχαΐα: «Καράβια βγήκαν στην στεριά…», με τελεσίγραφο για απομάκρυνση – Παρεμβαίνει ο Δήμος σε γνωστή παραλία ΦΩΤΟ

Το μήνυμα προς τους παρανομούντες είναι σαφές:«Απελευθερώστε τη σκιά για τους λουόμενους»

Σε μια αποφασιστική κίνηση για την αποκατάσταση της τάξης και της προσβασιμότητας στην παραλιακή της ζώνη προχωρά η Τοπική Κοινότητα Συλιβαινιωτίκων στην Αιγιάλεια.

Με μια σαφή και αυστηρή ανακοίνωση-προειδοποίηση, οι τοπικές αρχές καλούν τους ιδιοκτήτες σκαφών και βαρκών που βρίσκονται σταθμευμένοι κατά μήκος της ακτής να αναλάβουν άμεσα δράση, βάζοντας ένα οριστικό τέλος στην άναρχη κατάληψη του δημόσιου χώρου.Αχαΐα: «Καράβια βγήκαν στην στεριά...», με τελεσίγραφο για απομάκρυνση – Παρεμβαίνει ο Δήμος σε γνωστή παραλία ΦΩΤΟ Αχαΐα: «Καράβια βγήκαν στην στεριά...», με τελεσίγραφο για απομάκρυνση – Παρεμβαίνει ο Δήμος σε γνωστή παραλία ΦΩΤΟ Αχαΐα: «Καράβια βγήκαν στην στεριά...», με τελεσίγραφο για απομάκρυνση – Παρεμβαίνει ο Δήμος σε γνωστή παραλία ΦΩΤΟ Αχαΐα: «Καράβια βγήκαν στην στεριά...», με τελεσίγραφο για απομάκρυνση – Παρεμβαίνει ο Δήμος σε γνωστή παραλία ΦΩΤΟ Αχαΐα: «Καράβια βγήκαν στην στεριά...», με τελεσίγραφο για απομάκρυνση – Παρεμβαίνει ο Δήμος σε γνωστή παραλία ΦΩΤΟ Αχαΐα: «Καράβια βγήκαν στην στεριά...», με τελεσίγραφο για απομάκρυνση – Παρεμβαίνει ο Δήμος σε γνωστή παραλία ΦΩΤΟ Αχαΐα: «Καράβια βγήκαν στην στεριά...», με τελεσίγραφο για απομάκρυνση – Παρεμβαίνει ο Δήμος σε γνωστή παραλία ΦΩΤΟ Αχαΐα: «Καράβια βγήκαν στην στεριά...», με τελεσίγραφο για απομάκρυνση – Παρεμβαίνει ο Δήμος σε γνωστή παραλία ΦΩΤΟ

Η παρέμβαση αυτή έρχεται στην «καρδιά» της θερινής περιόδου, όπου η ανάγκη για ελεύθερο κοινόχρηστο χώρο είναι πιο επιτακτική από ποτέ.

Η ανακοίνωση απευθύνεται συγκεκριμένα στους κατόχους των σκαφών που παραμένουν παρατημένα ή σταθμευμένα πάνω στην άμμο.

Όπως επισημαίνει η Κοινότητα, οι ιδιοκτήτες παρακαλούνται να τα απομακρύνουν εκτός της ζώνης του αιγιαλού εντός αποκλειστικής προθεσμίας 15 ημερών.

Η Τοπική Κοινότητα Συλιβαινιωτίκων ξεκαθαρίζει σε όλους τους τόνους ότι τα περιθώρια ανοχής έχουν εξαντληθεί, προκειμένου να διασφαλιστεί η εύρυθμη λειτουργία, η αισθητική και η καθαριότητα της παραλίας.

Το μήνυμα προς τους παρανομούντες είναι σαφές: Μετά την παρέλευση του καθορισμένου δεκαπενθημέρου, αν οι ιδιοκτήτες δεν έχουν μεριμνήσει για τη μεταφορά των σκαφών τους σε ιδιωτικούς χώρους.

 Η αρμόδια υπηρεσία του Δήμου θα προχωρήσει στην αυτεπάγγελτη απομάκρυνσή τους.  Τα συνεργεία θα κατασχέσουν τα σκάφη εφαρμόζοντας αυστηρά τις προβλεπόμενες διατάξεις της νομοθεσίας για την προστασία και τη διαχείριση του αιγιαλού, μετακυλίοντας το κόστος στους ιδιοκτήτες.

Ακολουθήστε μας στις προτιμώμενες πηγές της Google:

Follow us on Google
Google News Facebook Instagram X
Google News Facebook Instagram X