Η ΟΝΝΕΔ Αχαΐας εκφράζει την έντονη καταδίκη της για τις επιθέσεις που σημειώθηκαν στα πολιτικά γραφεία της Βουλευτού Αχαΐας Χριστίνα Αλεξοπούλου
Οι ενέργειες αυτές συνιστούν απαράδεκτες πράξεις βίας και εκφοβισμού, οι οποίες στρέφονται ευθέως κατά της δημοκρατικής ομαλότητας και του πολιτικού πολιτισμού. H βία δεν μπορεί να αποτελεί μέσο πολιτικής (και όχι μόνο) έκφρασης.
Η νεολαία της Νέας Δημοκρατίας στέκεται απέναντι σε κάθε μορφή βίας, φανατισμού και εκφοβισμού που επιχειρεί να φιμώσει τον δημόσιο λόγο. Με ξεκάθαρη θέση υπέρ της Δημοκρατίας και των θεσμών, υπερασπιζόμαστε τον πολιτικό διάλογο, την ελεύθερη έκφραση και το δικαίωμα κάθε πολίτη να συμμετέχει χωρίς φόβο στη δημόσια ζωή.
Αχαΐα: Η νεολαία της ΝΔ για την επίθεση στο Γραφείο της Αλεξοπούλου
Η ΟΝΝΕΔ στέκεται απέναντι σε κάθε μορφή βίας


